اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ»:

اکران عمومی و داوری آثار جشنواره نگاتیو سرخ ۲ مهر برگزار می‌شود

اکران عمومی و داوری آثار جشنواره نگاتیو سرخ ۲ مهر برگزار می‌شود
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: اکران عمومی و داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی روز جمعه (۲ مهر) از ساعت ۹ تا ۱۸ با حضور داوران در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اظهار داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از سوی کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و نماهنگ است، خاطرنشان کرد: 40 اثر در بخش‌های مختلف و از مناطق مختلف کشور به این جشنواره واصل شده بود که هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.

,

محمدی افزود: هیات انتخاب شامل آقایان اصغر رستمخانی، حسین رحمانی‌زاده و محمدرضا کلانتری (مسئول تایید محتوای سپاه استان) بود که پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کردند.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با بیان اینکه مراسم اکران عمومی و داوری اثار روز جمعه (2 مهر) برگزار می‌شود، گفت: 3 اثر از هر بخش به عنوان آثار برتر، معرفی می‌شوند که در مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آن‌ها قدردانی می‌شود.

,

وی تصریح کرد: مراسم اکران آثار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و فقط با حضور داوران و شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان به عرصه فیلم و سینما برگزار می‌شود.

,

محمدی اظهار داشت: هیات داوران جشنواره برای انتخاب آثار برتر، آقایان جعفر گنج‌خانلو و ناصر محمدی و خانم فیروزه پرگاریان هستند.

,

وی با اشاره به جدول اکران عمومی خاطرنشان کرد: آثار بخش مستند از ساعت 9 تا 12 ، آثار بخش نماهنگ از ساعت 12:30 تا 13:30 و آثار بخش فیلم کوتاه داستانی از ساعت 15 تا 17:30 اکران می‌شود.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: اکران عمومی و داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی روز جمعه (2 مهر) از ساعت 9 تا 18 با حضور داوران در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نهایی نیز با حضور برگزیدگان و به صورت محدود خواهد بود، ابراز کرد: احتمال پخش مراسم اختتامیه از فضای مجازی وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه