اخبار داغ

مولوی عبدالحمید در گفت وگو با دانا:

هدف دشمن تامین امنیت اسرائیل و انحراف بیداری اسلامی است/انتقاد از عملکرد دولت های منطقه/جنگ نرم و تدبیر، راه مقابله با جریان تکفیری

هدف دشمن تامین امنیت اسرائیل و انحراف بیداری اسلامی است/انتقاد از عملکرد دولت های منطقه/جنگ نرم و تدبیر، راه مقابله با جریان تکفیری
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: یکی از علت های پیدایش جریانات تکفیری این است که دشمنان می خواهند بیداری اسلامی را به انحراف بکشند و مسلمانان را درگیر کنند، چرا که می دانند که هرچه بافتند مسلمانان با این بیداری اسلامی از بین خواهند برد و در این بین امنیت اسرائیل هم مورد توجه آن ها قرار دارد.
[

شیخ مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص ریشه و علل پیدایش جریان تکفیری اظهار داشت: ریشه این جریانات را در خیلی از موارد می توان جست و جو کرد، همانطور که یک معلول می تواند علت های مختلفی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یکی از علت های پیدایش این جریانات این است که دشمنان می خواهند بیداری اسلامی را به انحراف بکشند و مسلمانان را درگیر کنند، چرا که می دانند که هرچه بافتند مسلمانان با این بیداری اسلامی از بین خواهند برد و در این بین امنیت اسرائیل هم مورد توجه آن ها قرار دارد.

,

امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره بر طراحی توطئه دشمنان علیه دین اسلام، تصریح کرد: البته دولت های منطقه هم در رابطه با این جریانات تکفیری کوتاهی دارند. دولت های منطقه با فشارها، تبعیضات و نابرابری ها و احیانا توهین ها باعث می شوند که عقده پیدا شود.

,

مولوی عبدالحمید یادآور شد: جریان تکفیری که در مصر شروع شد  دلیلش این بود که عده ای  را به عنوان اسلام گرا گرفتند و شکنجه کردند و در زندان آنان را کافر خواندند و لذا باید به این مسائل توجه داشت.

,

وی تاکید کرد: تنها راه خروج از این وضعیت و مقابله با این جریانات تدبیر است. با جنگ نرم و تدبیر باید مقابل این گروه ها ایستاد و نباید فقط به جنگ با آن پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه