اخبار داغ

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور :

نام وزارت خارجه کشور را می توان به وزارت “تلاش برای ارتباط با آمریکا ” تغیر داد

نام وزارت خارجه کشور را می توان به وزارت “تلاش برای ارتباط با آمریکا ” تغیر داد
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت : نام وزارت خارجه کشور را می توان به وزارت “تلاش برای ارتباط با آمریکا ” تغیر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از مجتمع رسانه ای کویر در جمع خبرنگاران  در رابطه با نتیجه ی نهایی مذاکرات هسته ای ایران و ۵+۱ گفت : همه  می دانیم سقف مذاکرات یک توافق  سیاسی خواهد بود و اگر تمام شرایط و فعالیت های کشور را محدود به مذاکرات کنیم کاملا کار اشتباهی است .

, شبکه اطلاع رسانی دانا ,

وی ادامه داد: اما مدتی است که همه اقدامات کشور به مذاکرات گره خورده است و این ایراد به دولت وارد است.

,

محمد ودود حیدری افزود : نام وزارت خارجه کشور را می توان به وزارت “تلاش برای ارتباط با آمریکا ” تغیر داد و این ایراد دیگری که به دولت و وزارت خارجه می توان گرفت و دلیل این ادعا سفرهای متعدد آقای ظریف به نیویورک ؛ ژنو به خاطر مذاکرات است.

,

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور پیرامون توافق در مذاکرات گفت :  به جهت اینکه انقلاب ما با دولت آمریکا و غرب اختلاف مبنایی و عقیدتی دارد ، با گفتگو های این چنینی حل نخواهد شد و با دانستن این اصل خواهیم فهمید که در مذاکرات نمی توانیم به نتیجه مطلوبی برسیم .

,

وی ادامه داد : البته ما همیشه آماده مذاکره با دشمن هستیم ، همانطور که تا الان بر سر میز مذاکره نشستیم ، ولی نمی توانیم به دشمن اعتماد کنیم و امید داشته باشیم در مجموع مذاکرات این دوره نیز انتهای امیدوارکننده ای داشته باشد .

,

ودود حیدری با اشاره به اینگه دشمن اگر هم در مسئله هسته ای کوتاه بیاید در شرایط گوناگون ، مسائل دیگر از قبیل حقوق بشر و موشک بالستیک را بهانه می کند ؛ خاطر نشان کرد : ما از تیم هسته ای حمایت می کنیم و امیدواریم در  این مذاکرات با حفظ عزت جمهوری اسلامی ایران به توافق برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه