اخبار داغ

مکانی در گفت و گو با دانا:

با یک بازی روان، استقلال را شکست دادیم/ از خوشحالی پرسپولیسی ها خوشحالم+فیلم

با یک بازی روان، استقلال را شکست دادیم/ از خوشحالی پرسپولیسی ها خوشحالم+فیلم
دروازه بان باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم دل پرسپولیسی ها را شاد کنیم،باید بگویم من از خوشحالی پرسپولیسی ها بسیار خوشحال هستم.
[

 سوشا مکانی دروازه بان باشگاه پرسپولیس در گفت گو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص شهرآور پایتخت و برد شیرین پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی و به خصوص در نیمه دوم یک بازی روان و خوب را انجام داد و در نهایت توانستیم 3 امتیاز بازی  را مال خود کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: در نیمه اول هم به خاطر استرسی که بعضی از بچه های ما داشتند و آن هم به دلیل این بود که بعضی از آنها تجربه اولشان بود توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و با گذشت زمان استرس آنها کم شد و توانستند بازی خوبی انجام دهند.

,

مکانی تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم دل پرسپولیسی ها را شاد کنیم،باید بگویم من از خوشحالی پرسپولیسی ها بسیار خوشحال هستم.

,

دروازه بان پرسپولیس در خصوص تاثیر این برد بر روند قهرمانی این تیم در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: قطعا این برد شرایط تیم مار ا بهتر خواهد کرد ضمن این که ما جام حذفی را هم در پیش داریم و می توانیم در آنجا هم مدعی قهرمانی باشیم.

,

وی در پایان تاکید کرد: امسال سال سختی برای پرسپولیس است بازیهای زیادی داریم جام باشگاههای آسیا،لیگ برتر، و جام حذفی که باید در آنها با قدرت شرکت کنیم و امیدوارم در نهایت پرسپولس بتواند در جایگاهی قرار بگیرد که واقعا استحقاق آن را  دارد.

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه