اخبار داغ

صاحب نیوز از وضعیت دو تیم اصفهانی در نیم فصل گزارش می دهد؛

سپاهان از قهرمانی نیم فصل دور شد/ پایان خوش ذوبی ها در نیم فصل

سپاهان از قهرمانی نیم فصل دور شد/ پایان خوش ذوبی ها در نیم فصل
تیم سپاهان با رتبه سومی و تیم ذوب آهن با رتبه نهمی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر چهاردهم به پایان بردند تا فوتبال اصفهان نه از صدر و نه قعر جدول رده بندی سهمی نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، پرونده رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال شب گذشته با برگزاری دربی سرخابی های پایتخت بسته شد، با پایان این مسابقات صاحب نیوز در گزارشی به وضعیت دو تیم اصفهانی در نیم فصل نخست می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , صاحب نیوز, پرونده, پرونده,  ,

تیم فوتبال سپاهان یکی از نمایندگان استان اصفهان درلیگ برتر، در پایان نیم فصل اول با ۷ برد، ۶ تساوی و دو باخت و با زدن ۲۰ گل و ۱۴ گل خورده با تفاضل ۶+ بعد از تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در رده سوم جدول جای گرفت. تیم فوتبال سپاهان توانست در نیم فصل اول از ۱۵ بازی ۲۷ امتیاز به دست بیاورد که نشان می دهد؛ این تیم توانسته است در هر بازی به طور میانگین ۸/۱ امتیاز بگیرد.

,

تیم فوتبال سپاهان در ۷ بازی نیم فصل مهمان بود و توانست با کسب دوپیروزی و ۳ تساوی ۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن را بگیرد. همچنین این آمار نشان می دهد که در ۸ بازی که سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف حریفان رفته است، در ۵ بازی پیروز از زمین بازگشته است و در سه بازی در مقابل حریفان خود متوقف شده است و توانسته است از ۲۴ امتیاز ممکن ۱۸ امتیاز بگیرد. سپاهان تنها تیم این فصل است که در خانه از حریفان خود شکست نخورده است.

,

سپاهان در نیم فصل اول در مقابل رقبای نامی خود خوب ظاهر شد و توانست دو نماینده تهران را در فولادشهر شکست دهد ولی در مقابل فولاد خوزستان در خانه متوقف شد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. همچنین تراکتورسازی را در تبریزمتوقف کرد.

,

سپاهان در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته است؛ سپاهان از هفته ۴ تا هفته ۱۰ام ودر ۷ هفته از نیم فصل تنها موفق شد ۸ امتیاز کسب کند، همچنین شکست در مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی در ادامه نتایج ضعیف لیگ منجر به کناره گیری کرانچار و روی کار آمدن فرکی داشت.

,

بررسی آمارهای این تیم خوب کشورمان نشان می دهد که از مجموع ۲۰ گلی که این تیم توانسته وارد دروازه حریفان کند ۱۱ گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است؛ همچنین از ۱۴ گلی که این تیم خورده است ۸ گل در نیمه اول از تور دروازه سپاهان گذشته است. عملکرد خط حمله این تیم قابل قبول بوده است و توانسته است با این تعداد گل زده در جایگاه چهارمین خط حمله قرار بگیرد. ۱۳ گل از ۲۰ گل سپاهان را مثلث خط حمله این تیم شریفی، خلعتبری و پریرا به ثمر رسانده اند.

,

آمار گل های رد و بدل شده در بازی های سپاهان ۳۴ گل در ۱۵ بازی بوده است؛ یعنی به طور میانگین در هر بازی ۲٫۲۶ گل از خط دروازه ها عبور کرده است. این آمار برای بازی های لیگ در هر بازی ۲٫۱۲۵ گل در بازی به ثبت رسیده است.

,

بهترین پیروزی سپاهان در این فصل به بازی هفته سوم این تیم در مقابل استقال تهران برمیگردد، که توانست با نتیجه ۳ بر یک این حریف قدرتمند خود را از مقابل بردارد. همچنین سنگین ترین شکست سپاهان در نیم فصل به بازی هفته چهارم مقابل نفت برمیگردد که در آن بازی شاگردان کرانچار در یک بازی ضعیف بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به حریف خود واگذار کردند.

,

*عاقبت بخیری ذوب آهن در نیم فصل
ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان با ۳ امتیازی شیرینی که در خانه در مقابل پدیده خراسان به دست آورد توانست در پایان نیم فصل در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد. تیم ذوب آهن در این نیم فصل در ۴ بازی پیروز از زمین بازگشته است و نتیجه ۵ بازی را به حریفان واگذار کرده است. در حال حاضر ذوب با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

, *عاقبت بخیری ذوب آهن در نیم فصل,
,

در این ۱۵ بازی ۱۵ گل از خط دروازه این تیم گذشته است و بازیکنان این تیم توانستند ۱۶ مرتبه دروازه رقبا را باز کنند. بهترین پیروزی ذوب آهن به بازی هفته چهاردهم در مقابل ملوان برمی گردد؛ که توانست با یک بازی هجومی و زیبا این تیم را با نتیجه ۳ بر یک در بندر انزلی شکست دهد.

,

نکته جالب در خصوص این تیم این نکته است که ذوب آهن از این ۱۵ گلی که در نیم فصل خورده است، ۱۱ گلش به نیمه دوم و ۵ گل آن به بعد از دقیقه ۸۵ بر میگردد. این آمار نشان می دهد که مدافعان ذوب آهن در بعضی از بازی ها و در اواخر بازی تمرکز لازم برای ادامه بازی را از دست می دهند.

,

ذوب آهن در این ۳ بازی آخر خود عملکرد رو به رشدی داشته است و توانسته است در دو بازی پیروز از زمین برگردد و یک بازی را هم با نتیجه مساوی به پایان برساند و ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را به دست بیاورد.

,

همچنین ذوب آهن به عنوان تنها نماینده اصفهان در جام حذفی باید پنج شنبه ۶ آذر در مقابل استقلال مدعی قرار بگیرد. ذوب آهن در این فصل توانسته است یک بار در مقابل استقلال به پیروزی برسد. هفته اول دور برگشت لیگ برتر باید از روز یک شنبه ۱۶ آذر از سر گرفته شود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه