اخبار داغ

مهاجمانی که به یکدیگر پاس نمی دهند/

فرکی و برگزاری مراسم آشتی کنان در خط حمله سپاهان

فرکی و برگزاری مراسم آشتی کنان در خط حمله سپاهان
مروری دوباره بر روی جریانات بازی آخر سپاهان در نیم فصل اول که در برابر سایپا برگزار شد نشان می دهد که چگونه هم محمدرضا خلعتبری و هم جواهیر سوکای از خجالت یکدیگر در آمدند و در شرایطی که بازیکن هم تیمی شان در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت ترجیح دادند تا پاس را برای نفر دیگری ارسال کنند و این مسئله را می شد از صفحه تلویزیون هم به خوبی دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، یکی از تاریخی ترین و به یاد ماندنی ترین جملات رد و بدل شده در بین اهالی فوتبال مربوط به زمانی است که علی دایی برای توصیف رابطه نه چندان دوستانه خودش با علی کریمی از این عبارت استفاده کرد که” بازیکنانی در تیم می بودند که در چشم من نگاه می کردند و پاس نمی دادند”.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , صاحب نیوز,

این جمله دایی به خوبی رابطه شکرآب شده او و تعداد دیگری از بازیکنان تیم ملی مثل علی کریمی را نشان می داد که هیچگاه هم به مرحله آشتی کنان واقعی نرسید و با وجود پادرمیانی خیلی از اهالی فوتبال در نهایت هیچکس نتوانست ریسمان پاره شده رابطه این دو بازیکن مطرح را با یکدیگر گره بزند. اما به نظر می رسد که تاریخ در حال تکرار است و این بار در ترکیب تیمی مثل سپاهان دو بازیکن پیدا شده اند که در خط حمله چشم دیدن یکدیگر را ندارند و حتی در بهترین شرایط هم به نفر مقابل پاس نمی دهند.

,

جرقه این ماجرا هم از روزی زده شد که بعد از پیروزی سپاهان در مقابل استقلال خوزستان در جریان هفته سیزدهم لیگ خبرنگاران اصفهانی که شرایط بازی سوکای و خلعتبری را در درون زمین مسابقه دیده بودند از حسین فرکی در مورد رابطه این دو نفر و قهر آنها در ترکیب تیم صحبت کرده بودند و سرمربی سپاهان هم به صورت ضمنی به این مسئله اشاره کرد که چنین رابطه ای در ترکیب تیمش وجود دارد و در هفته های آینده حل خواهد شد.

,

اما مروری دوباره بر روی جریانات بازی آخر سپاهان در نیم فصل اول که در برابر سایپا برگزار شد نشان می دهد که چگونه هم محمدرضا خلعتبری و هم جواهیر سوکای از خجالت یکدیگر در آمدند و در شرایطی که بازیکن هم تیمی شان در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت ترجیح دادند تا پاس را برای نفر دیگری ارسال کنند و این مسئله را می شد از صفحه تلویزیون هم به خوبی دید.

,

در هر صورت بار اصلی خریدهای سپاهان در فصل نقل و انتقالات در خط حمله قرار گرفت و حضور خلعتبری و لوسیانو پریرا باعث شد تا ترافیک در این قسمت از زمین بالا برود و در نتیجه جا برای جواهیر سوکای تنگ شد تا نتواند به مانند سابق در ترکیب سپاهان به میدان برود. همین مسئله و اتفاقاتی که در درون تمرینات تیم می افتد باعث شده تا خلعتبری و جواهیر سوکای نسبت به یکدیگر موضع گیری کنند و در نتیجه این نیاز را حس نمی کنند تا برای موفق شدن هم تیمی خودشان فرصت را برای گلزنی طرف دیگر فراهم کنند و همین مسئله باعث شده تا فرصتهای خوبی از تیم سپاهان گرفته شود.

,

از یک طرف محمدرضا خلعتبری در طی سالهای گذشته نشان داده که یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر است و حتی در آخرین سال حضور خودش در تیم سپاهان با ۱۴ پاس گل به عنوان بهترین گلساز هم دست پیدا کرد اما همین خلعتبری در این هفته ها توجهی به جواهیر سوکای نداشته و همکاری مناسبی را با مهاجم آلبانیایی تیمش اجرا نکرده است.

,

همین مسئله باعث جبهه گیری سوکای هم شده و او که یکی از گلهای تیمش را در مقابل سایپا به ثمر رساند کاملا از نحوه رفتارش مشخص است که دل خوشی از هم تیمی خودش در خط حمله ندارد.این مسئله را حتما حسین فرکی هم متوجه شده و باید دید که چگونه در تعطیلات نیم فصل دو مهاجم گلزن تیمش را با یکدیگر آشتی خواهد اد. البته راه حل دیگری هم وجود دارد و فروش سوکای در نیم فصل خیال خلعتبری را راحت خواهد کرد تا مجبور نباشد که در چشم های هم تیمی اش نگاه کند و به او پاس ندهد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه