اخبار داغ

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمایش سرزمینی است/کهگیلویه امید وار به تغییر و توسعه است/ آمار 30 هزار بیکار، زیبنده این استان نیست

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمایش سرزمینی است/کهگیلویه امید وار به تغییر و توسعه است/ آمار 30 هزار بیکار، زیبنده این استان نیست
نشست شورای اداری با حضور آیت الله رئیسی ریاست جمهوری، احمدزاده استاندار استان، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس در ابتدای این مراسم علی احمد زاده  استاندار به فساد ستیزی آیت الله رئیسی، عدالت محوری وی اشاره کرد و گفت: حضور ریاست جمهوری سبب شوق و سرور مردم استان شهید پرور کهگیلویه و بویر احمد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تصویب پروژه های مختلف برای تحول آفرینی در استان اشاره کرد و گفت : اتمام  پروژهای نیمه تمام سبب اشتغال زایی و رفع گره ها و مشکلات خواهد شد.

,

وی بررسی استعداد ها و ظرفیت ها، و همچنین امایش سرزمینی برای ایجاد اشتغال پایدار استان را ضروری دانست و  اشاره کرد و گفت : راه توسعه هر استان از دانشگاه آغاز می شود و در فرمایشات شما به ارتباط بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه اشاره شد و‌ اینکه در هر استان باید بین  دانشگاه و صنعت ارتباط  باشد اما این امر در این استان وجود ندارد.

احمد زاده افزود: مرز هوایی یاسوج باید به تصویب برسد تا دو‌پرواز در هفته داشته و پرواز به دیگر نقاط استان فراهم شود.

,
,
,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه آجر نسوز کهگیلویه، مراکز نفتی گچساران و بهمئی جهت سرمایه گذاری از طریق وزیر می تواند مورد توجه قرار گیرد و از طرفی احداث  پالایشگاه می‌تواندبرای استان تحول آفرین باشد.

وی افزود: در شهرستان کهگیلویه بزرگ بررسی احداث نیروگاه برق در شهر محروم لنده بین گچساران و پادوک و ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک لنده مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار استان گفت؛ شهرهایمارگون، پاتاوه دچار محرومیت  و بخش های مختار دارای ظرفیت های رشد است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

,
,
,
,
,

وی به آبرسانی و کم آبی  در  شهرستان کهگیلویه، لنده و بهمئی، اشاره کرد و افزود : شهر یاسوج دچار مشکلات کم آبی و همچنین فرسودگی در لوله های آب است

احمدزاده در پایان گفت:   احداث فرودگاه در شهر دهدشت به‌عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت استان مورد توجه قرار گیرد.

,
,
,

موحد: کهگیلویه امید وار به تغییر و توسعه است

,

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به رئیس جمهور و هیات همراه به کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ مردم کهگیلویه و بویراحمد سرشار از رشادت، وفاداری و پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام محمد موحد با بیان اینکه انتظارات مردم این استان به حق است گفت: همه امید مردم بعد از خدا به خدمات دولت مردمی است.

,

وی با بیان اینکه این استان قبل از جمهوری اسلامی از کمترین عمران و آبادی برخوردار بود گفت: هر آنچه در این استان شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی است و باید عرض کنم به نسبت جمعیت این استان رتبه دوم حضور در جبهه های جنگ را داشته است.

,

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به غرب دهدشت دوازده سال است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است گفت: مردم شهرهای دهدشت، لنده، چرام و لنده قریب دوازده سال است در انتظار طرح آبرسانی هستند.

,

محمد موحد با بیان اینکه بیمارستان چرام هنوز اندرخم یک کوچه است گفت: سال های سال است که این بیمارستان رها شده است و امیدواریم به همت دولتمردان کنونی این طرح که انتظار به حق مردم چرام است مورد توجه قرار گیرد.

,

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه سد آبریز همه مراحل آن انجام شده است به ما اجازه نمی دهند که از برکات این سد بهره مندشویم گفت: این در حالی است که سی و پنج هزار هکتار در کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این سد بهره مند می شوند و امیدواریم با عنایت رئیس جمهور این مشکلات این سد برطرف و به مرحله اجرا برسد.

,

 

,

وی گفت: امیدواریم این سفر دستاوردهای مطلوبی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

,

 روشنفکر: آمار 30 هزار بیکار، زیبنده این استان نیست

,

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور و هیات دولت گفت: جادارد از رئیس جمهور به دلیل انتخاب استاندار بومی تشکر کنیم.

,

مهدی روشنفکر خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز میهمان مردمی هستند که بیش از سی سه هزار رزمنده دارد و بیش از سیصد هزار جانباز و ایثار گرد و حدود هزار و نهصد شهید دارد.

,

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از منابع انسانی متخصص بهره مند است گفت: امیدوارم از این ظرفیت در مدیریت کلان کشوری استفاده شود.

,

روشنفکر با بیان اینکه این استان مملو از چشمه ها، رودخانه ها، جنگل و مناظر طبیعی و گیاهان داررویی و سرزمینی چهارفصل است گفت: گردشگری از جمله نعمت هایی است که خداوند در اختیار این استان قرار داده است ولی با همه این نعمت ها این استان با چالش هایی زیادی روبروست.

,

وی با بیان اینکه بیش از سی هزار بیکار در استان وجود دارد و این زیبنده استانی با این همه ظرفیت نیست گفت: در حوزه رودخانه مارون ماسالانه سیصدوپنجاه میلیون متر مکعب مجوز برداشت داریم و عملا هیچ گونه برداشتی انجام نمی شود.

,

روشنفکر با اشاره به سدهای سقاوه، آبریز و سادات در این استان گفت: احداث این سدها می تواند بسیاری از مشکلات بیکاری در این استان را برطرف و کشاورزی را رونق ببخشد.

,

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه سد تنگ 450 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد گفت: امیدواریم با لطف رئیس جمهور و هیات دولت این مهم در دستور کار قرار گیرد.

,

نماینده گچساران: مردم استان در دولت رئیسی شهروند درجه 2 نیستند

,

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارائه خاطره ای از زمان اسارات خود گفت: ما با شعار ما می توانیم پالایشگاهها و کارخانجات و تاسیسات بزرگی را بنا نهاده ایم و اینها همه به برکت کار جهادی فرزندان این مرز و بوم شکل گرفت.

,

سید ناصر حسینی خطار به رئیس جمهور گفت: سالها قبل دختری به نام هاجر نویدی به دلیل نبود دارو در منطقه قلعه رئیس جان خود را از دست داد و گفت: این در حالی است که صحبت مسئولان وقت این بود که ما دو نوع شهروند درجه یک و دو داریم و هاجر نویدی شهروند درجه دو است.

,

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد این روزها در دولت رئیسی شهروند درجه دو دیگر نیستند گفت: وقتی راننده اسنپ در این استان دارای مدرک کارشناس ارشد و خیارفروش دارای دکترای شیمی و راننده آژانس دارای دکترای ریاضی است بسیار خجالت می کشم که چرا از این ظرفیت برای توسعه استان و کشور استفاده نمی کنیم.

,

سید ناصر حسینی با بیان اینکه باید فایلی به نام افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در بخش های مختلف هستند ولی آشنا و افرادی که آنها پشتیبانی کند ندارد باز کرد تا آنها نیز از خدمات این دولت بهره مند شوند و از نظام جمهوری اسلامی ایران مایوس نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه