اخبار داغ

در جشنواره مالک اشتر/

کسب عنوان موفق ترین ردۀ سازمانی بسیج مستضعفین توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

کسب عنوان موفق ترین ردۀ سازمانی بسیج مستضعفین توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز
بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز عنوان موفق ترین ردۀ سازمانی بسیج مستضعفین کشور را در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از زیتون؛ بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز عنوان موفق ترین ردۀ سازمانی بسیج مستضعفین کشور را در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, زیتون, زیتون, .,


در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج که با حضور سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان ارشد و فرماندهان پایگاه‌های برگزیده بسیج برگزار شد، مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه تبریزعنوان موفق ترین رده سازمانی بسیج مستضعفین کشور را کسب و از علیرضا مظاهری فرمانده مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز به علت عملکرد موفق در سال 92 تقدیر به عمل آمد.

,
,


بر پایه همین گزارش، در بخشی از لوح افتخار سازمانی که به امضای سرتیپ محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز رسیده، آمده است: بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما بسیجیان عزیز و خدوم آن رده می باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم.

,
,


شایان ذکر است: اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و از ۷۴ نفر از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج کشور تقدیر به عمل آمد.

,
,


یادآور می شود: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در سال 1372 فعالیت خویش را در این دانشگاه آغاز کرده و اعزام اولین اردوی راهیان نور، فعالیت چشمگیر در اردوهای جهادی، نوآوری و ابتکار در تولید محتوایی فعالیت های فرهنگی، ورود در حوزه های علم و صنعت و علوم انسانی و اسلامی، مدیریت تحقیقات علمی دانشگاهیان در رابطه با نیازهای کشور، فعالیت گسترده در بحث حلقه های صالحین، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری سلسله نشست های طریق سعادت در راستای نکوداشت عالمان عامل ازمهم ترین فعالیت های این تشکل دانشجویی است.

,
,

 

,

, , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه