اخبار داغ

هشدار هواشناسی اردبیل؛

ورود سامانه بارشی جدید به منطقه/احتمال کولاک و یخبندان در گردنه های استان

ورود سامانه بارشی جدید به منطقه/احتمال کولاک و یخبندان در گردنه های استان
اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف و باران و کاهش محسوس دما خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، بنابر پیش بینی های سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدیدی که از صبح روز دوشنبه وارد کشور شده است به تدریج در اغلب نقاط استان گستره شده و بارندگی اغلب مناطق را دربرمی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

بر این اساس این پیش بینی از امروز تا چهارشنبه برای اکثر نقاط استان ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده که در مناطق جنوبی استان این بارش ها اغلب به صورت برف خواهد بود.

,

در بخش دیگری از این پیش بینی آمده است: از عصر امروز(دوشنبه93/09/03) بارش در مناطقی از استان آغاز شده و  شهرستان های نیر، نمین، خلخال و سرعین از ریزش بیشتری برخوردار خواهند بود.

,

 اداره کل هواشناسی استان اردبیل در پایان هشدار داده است با توجه به قطعیت بارش برف و کولاک در ارتفاعات، گردنه ها و نواحی کوهستانی استان، اختلال در تردد وسایل نقلیه در این مناطق وجود دارد،لذا به مسافران عزیز توصیه می شود تا تثبیت وضعیت جوی از تردد در محورهای برف گیرو کوهستانی استان اجتناب کرده و یا در صورت الزام به سفر، خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کنند.

,

لازم به ذکر است سایت هواشناسی ای سی سی یو نیز بارش 15 الی 25 سانتی متری برف را برای شهرسنان نیر برای روز دوشنبه پیش بینی کرده است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه