اخبار داغ

نسبت به فصل گرما

مصرف برق نقده ای ها 60درصد کاهش یافته است

مصرف برق نقده ای ها 60درصد کاهش یافته است
رئیس اداره فروش مدیریت توزیع برق نقده علت افت برق و یا نوسانات در برخی نقاط این شهر را جوشکاری برخی ساکنان آن منطقه دانست و تصریح کرد که مصرف مردم نقده در فصل سرما نزدیک به 60درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از سولدوز خبر، رئیس اداره فروش مدیریت برق نقده در واکنش به علت بروز نوسانات در برخی مناطق نقده، با رد وجود هرگونه مشکل در شبکه توزیع برق، نوسانات موجود را به خاطر جوشکاری های انجام شده در همان مناطق دانست و گفت: قطعی برق به علت تعمیرات و اتصالات امری طبیعی است اما اگر منطقه خاصی از شهر دچار نوسان برق میشود حتما در آن نواحی برخی مشغول جوشکاری هستند چون نوسان در شبکه در همه جا احساس میشود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سولدوز خبر,

جواد بقالی اظهار کرد: قبلا جوشکاری در محلات بوسیله موتورهای بزرگ و قدرتمند و با سر و صدای زیاد انجام میشد اما امروز با کمک دستگاه های کوچک و بیصدا میتوان با استفاده از برق تک فاز هم جوشکاری کرد که همین باعث افت و نوسان برق در قسمتی از شهر می شود و مردم تصور میکنند که این مشکل از اداره برق و شبکه توزیع است.

,

مسئول روابط عمومی مدیریت توزیع برق نقده افزود: البته گاهی در تابستان ها افت برق پیدا میکنیم اما در فصل سرما مصرف برق نسبت به تابستان حدودا 60درصد کاهش پیدا میکند.

,

وی میزان اشتراکات غیرقانونی برق در این شهر را رو به کاهش دانست و تصریح کرد: تعداد معدودی که بصورت غیرقانونی از شبکه توزیع برق استفاده می کردند تا 18 میلیون تومان جریمه شدند.

,

بقالی انشعاب غیر قانونی برق را خطری جدی برای سلامت استفاده کنندگان عنوان کرد و گفت: همیشه برای کسانیکه اقدام به انشعاب غیر قانونی برق میکنند، خطر برق گرفتکی با فشار بالا وجود دارد و حتی استفاده نکردن از اتصالات استاندارد میتواند براحتی وسایل برقی منزل را از بین ببرد.

,

وی مشکل کنونی اداره متبوعش را عدم پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی مشترکان برق دانست و اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم تا قبوض برقشان را در موعد مقرر پردخت کنند، مشکل کنونی اداره برق وصول هزینه برق مصرفی از شهروندان است.

,

رئیس اداره فروش توزیع برق نقده در پاسخ به این سؤال که چرا گاهی با وجود آن که قبض برق پرداخت شده اما باز شاهد صدور اخطار قطع برق هستیم، گفت: اگر قبض برق بصورت اینترنتی و یا با کمک دستگاه های کارتخوان و خودپرداز بانک ها پرداخت شود چنین مشکلی پیش نخواهد آمد، این مشکل معمولا برای آن دسته از مشترکان تکرار می شود که قبض برقشان را از طریق دفاتر خدمات پستی پرداخت میکنند و علت آن هم این بود که دفاتر خدمات پستی قبلا ارتباط مستقیم و آنلاینی با سیستم مالی شبکه برق نداشتند و تا انجام وصول شهروندان، قبض اخطار صادر میشد.

,

به گفته بقالی اکنون با دسترسی دفاتر خدمات پستی به سیستم مالی مدیریت توزیع برق، بیشتر خدمات مربوط به تغییر نام ، تسویه حساب و صدور قبض المثنی در این دفاتر انجام میشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه