اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس:

لزوم هوشیاری دانشجویان نسبت به مسائل منطقه

لزوم هوشیاری دانشجویان نسبت به مسائل منطقه
فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به حضور گروه های تکفیری در کشورهای همسایه افزود: دامنه امواج تهدیدات مذهبی که در کشورهای خاورمیانه وجود دارد کم و بیش به کشور ما نیز رسیده است و نباید نسبت به این اقدامات بی تفاوت بود بلکه باید با هوشیاری مقابله کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کُرددانش؛ سردار محمد رجبی در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج دانشجویی که در دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: شما دانشجویان در حوزه نشر فرهنگ، علم و پیشرفت کشور وظیفه سنگینی بر عهده دارید.
وی گفت: در کردستان به لحاظ مرزی بودن و سایرمولفه ها که وجود دارد تهدیداتی از سوی دشمن متوجه استان ما است که این تهدیدات بیشتر در حوزه مذهب است.
سردار رجبی با اشاره به حضور گروه های تکفیری در کشورهای همسایه افزود: دامنه امواج تهدیدات مذهبی که در کشورهای خاورمیانه وجود دارد کم و بیش به کشور ما نیز رسیده است و نباید نسبت به این اقدامات بی تفاوت بود بلکه باید با هوشیاری مقابله کنید.
وی تصریح کرد: هر چند از تمام اقشار جامعه به یک اندازه انتظار مقابله با این تهدیدات نیست اما از شما دانشجویان که قشر فرهیخته جامعه هستید انتظار هست که با اقدامات علمی، فکری و اجتماعی راه مقابله دقیق با این تهدیدات را طراحی کنید.
فرمانده سپاه بیت المقدس یادآور شد: مشابه آنچه امروز در صحنه خاورمیانه با این حجم و هدف در حال وقوع است را در هیچ جای از تاریخ نمی توان یافت و در تاریخ سابقه نداشته است.
وی  گفت: یک طراحی مهندسی امنیتی و راهبردی که در اتاق های فکر امریکا و اسرائیل برای خاورمیانه صورت میگیرد پشت سر این اقدامات است و این تنها مربوط به امروز نیست.
سردار رجبی ادامه داد: سران استکبار معتقد هستند که برای رسیدن به اسرائیل بدون تنش در آینده نیازمند شناسایی تهدیداتی هستند که متوجه اسرائیل است  که این تهدیدات را بررسی و از حالت تهدید خارج کنند و این اصل صورت مسئله تنش ها و جنایات در منطقه است.
وی گفت: اگر برخی از قومیت ها در عراق خواستار استقلال هستند در واقع چه بخواهند و چه نخواهند دارند در راستای طرح راهبردی امریکا و اسراییل برای تکه تکه کردن منطقه فعالیت میکنند.
فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه هر کس به اندازه توان و تخصص خود باید در جهت مقابله با تهدیدات موجود در منطقه اقدام کند تصریح کرد: جامعه از شما دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر، پرتلاش و آینده ساز جامعه انتظار هوشیاری و اقدام مقابله ای جدی و علمی دارد.
وی اظهار داشت: گروه هایی که به نام اسلام در منطقه تنش ایجاد کرده اند در واقع یک اسلام جعلی را تبلیغ می کنند پس آگاهی بخشی به جامعه وظیفه اصلی شما دانشجویان است.
وی افزود: اساتید دانشگاه ها نیز باید در صف اول آگاهی بخشی به جامعه و بویژه قشر دانشجو باشند و در چهارچوب نظام اقدامات تاثیرگذار انجام دهند.
انتهای پیام/پ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُرددانش,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه