اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه تاکید کرد

لزوم توجه فعالان بسیج رسانه به اطلاع‌رسانی هدفمند/ چرا 144 مورد اسیدپاشی انگلیس مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت؟

لزوم توجه فعالان بسیج رسانه به اطلاع‌رسانی هدفمند/ چرا 144 مورد اسیدپاشی انگلیس مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت؟
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: فعالان بسیج رسانه‌ای باید در زمینه اطلاع‌رسانی هدفمند نهایت توجه و دقت را داشته باشند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه لحظاتی پیش در همایش سراسری مسئولان بسیج رسانه و مسئولان کانون فعالان رسانه‌های کشور با اشاره به اهمیت توجه به اطلاع‌رسانی گفت: فعالان بسیج رسانه‌ای باید در زمینه اطلاع‌رسانی هدفمند نهایت توجه و دقت را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به وضعیت جهان گفت: چه اتفاقی افتاده که تعداد زیادی از غربی‌ها گمان می‌کنند ما به دنبال انرژی هسته‌ای هستیم. تاکنون جمهوری اسلامی ایران به کدام کشور حمله کرده و کدام کشور را با بمب هسته‌ای،نابود کرده است؟ چرا ما باید به ساخت بمب اتم متهم شویم؟

,

رئیس بسیج رسانه با بیان سؤالی مبنی بر اینکه در 20 سال گذشته بیشترین کشته به وسیله کدام کشور و با سلاح‌های ساخت چه کشورهایی بوده است، گفت: چگونه است که امروز بزرگترین جانیان جهان ادعای حقوق بشر دارند.

,

بصیری با اعلام اینکه چند هزار رسانه مکتوب در کشور چاپ می‌شود که تمام اینها یک میلیون تیراژ دارد، خاطرنشان کرد: در کل کشور رسانه‌ای نداریم که یک درصد جامعه ما را پوشش بدهد، به عبارت بهتر، رسانه‌ای نداریم که 700 هزار تیراژ داشته باشد که یک درصد 70 میلیون نفر را پوشش دهد.

,

, ,

رئیس بسیج رسانه  با اشاره به اینکه چهار مورد اسیدپاشی اصفهان در اذهان عمومی بزرگ می‌شود و 144 مورد اسیدپاشی انگلیس مورد توجه قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: چرا رسانه‌ها توجه نمی‌کنند که با این کار به کشور لطمه می‌زنند.

,

وی با طرح این پرسش که چرا وزارت ارشاد یک مورد کلاس آسیب‌شناسی خبرنویسی برگزار نمی‌کند، گفت: چرا در دانشگاه‌های خبری ما یک واحد جنگ نرم وجود ندارد.

,

بصیری با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی در سال گذشته 4 میلیون نفر ساعت ویزیت و عمل جراحی رایگان داشته است، تصریح کرد: آیا مردم ما از این اقدامات بزرگ خبر دارند؟ آیا مردم ما می‌دانند که 6 هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند و در نقاط محروم کشور فعالیت می‌کنند؟

,

رئیس سازمان بسیج رسانه با اعلام اینکه سازمان بسیج طی سه سال 2400 سالن ورزشی در کشور ساخته است، گفت: اگر این سالن‌ها را قرار بود هر دولتی بسازد، سال‌ها به طول می‌انجامید و این آمار نشان می‌دهد که بسیج موفق بوده و ما به آنها نمی‌پردازیم.

,

وی افزود: بسیج رسانه آمده است تا فعالان رسانه‌ای را با این دغدغه دور هم جمع کند.

,

این گزارش حاکی است، همایش سراسری مسئولان بسیج رسانه و مسئولان کانون فعالان رسانه‌های کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال برگزاری است.

,

تجلیل از محمود عاطفی رئیس پیشین سازمان بسیج رسانه، تبیین برنامه‌های راهبردی سازمان بسیج رسانه، تشرف به بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ، نشست‌های تخصصی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران عرصه خبر از جمله برنامه‌های همایش سراسری مسئولان بسیج رسانه و مسئولان کانون فعالان رسانه‌های کشور است.

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه