اخبار داغ

در جمع تعدادی از اصلاح‌طلبان عنوان شد/

خاتمی: صحبت درباره مسائل سیاسی به درد ما نمی خورد/ مسائلی مانند سرطان، آلودگی هوا و دریاچه ارومیه را مطرح کنید

خاتمی: صحبت درباره مسائل سیاسی به درد ما نمی خورد/ مسائلی مانند سرطان، آلودگی هوا و دریاچه ارومیه را مطرح کنید
اخیراً خاتمی در جلسه ای که با برخی از فعالین اصلاح طلب و جریان ساز در فضای مجازی داشته است در خصوص محقق شدن خواسته های اصلاح طلبان در دولت یازدهم گفته است که صحبت کردن درباره مسائل سیاسی دیگر به درد ما نمی خورد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اخیراً خاتمی در جلسه ای که با برخی از فعالین اصلاح طلب در فضای مجازی داشته است در خصوص محقق شدن خواسته های اصلاح طلبان در دولت یازدهم گفته است که صحبت کردن درباره مسائل سیاسی دیگر به درد ما نمی خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین گفته است دولت توجهی به وضعیت حصر نداشته و تا کنون برای سران رفع حصر کاری انجام نداده است.

,

خاتمی در ادامه برنامه و استراتژی جدید اصلاح طلبان را ورود به مسائل اجتماعی تعریف کرده است و از آنها خواسته است بیشتر وقت خود را بر روی دایه داری در مسائل اجتماعی بگذارند.

,

وی همچنین برای تبیین این مسئله بحث سرطان، آلودگی هوا و دریاچه ارومیه را مطرح کرده است و گفته است با ورود به آن مباحث سعی کنید تا وجه از دست رفته را بدست آورده و همچنین فشارهایی برای احقاق خواسته های خود وارد کنیم.

,

خاطرنشان می شود اصلاح طلبان پس از روی کار آمدن دولت یازدهم شروع به سهم خواهی از دولت کرده و در پی احقاق خواسته های خود دولت را زیر فشار قرار دادند.

,

یکی از خواسته های آنها رفع حصر سران فتنه بود که خوشبختانه دولت تا کنون به آنها چراغ سبز نشان نداده است و خواسته های آنها را در این راستا برآورده نکرده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه