اخبار داغ

اختصاصی دانا/

کریم باقری خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شد

کریم باقری خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شد
مربی سابق پرسپولیس به معاون حقوقی وزارت ورزش اعلام کرد: حاضریم پرسپولیس را بخریم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در حالیکه پیش از این وزارت ورزش اعلام کرده بود در آذرماه مقدمات واگذاری استقلال و پرسپولیس را فراهم می‌کند اما در کمال تعجب قبل از دربی دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کرد! اگر وزارت ورزش واقعا قصد واگذاری پرسپولیس را به بخش خصوصی دارد چرا در ترکیب هیات مدیره باشگاه تغییرات ایجاد می‌کند؟! چرا به جای آماده کردن مقدمات واگذاری دست به تغییر در ترکیب هیات مدیره می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

شنیدیم که حتی امیر رضا خادم به کریم باقری هم پیشنهاد داده که عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شود و ظاهرا قصد داشته او را هم مثل کلانی و کاشانی به عضویت هیات مدیره دربیاورد اما از یک منبع آگاه شنیدیم که کریم باقری گفته من عضویت در هیات مدیره را نمی‌خوا هم بلکه حاضرم به همراه دوستانم باشگاه پرسپولیس را بخرم! این پیشنهاد باقری باعث تعجب خادم شده اما معاون وزیر ورزش به باقری می‌گوید که نامه‌ درخواست خود را به وزارت ورزش بفرستید!

,

ظاهرا کریم باقری به همراه یکسری از بازیکنان و مدیران سابق پرسپولیس خواهان خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس است و پیشنهاد باقری شرایط این تیم را در مورد وضعیت واگذاری و ترکیب هیات مدیره باشگاه تغییر خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه