اخبار داغ

درآمد 12میلیاردی روستاییان اردبیل از طرح‌های اقتصاد مقاومتی

درآمد 12میلیاردی روستاییان اردبیل از طرح‌های اقتصاد مقاومتی
خانوار های روستایی اردبیلی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی درآمد 12 میلیاردی نصیبشان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، ایجاد صنایع تبدیلی از جمله خشک کردن میوها، تولیدو پرورش قارچ، تولید ورمی کمپوست و پرورش مرغ بومی و ماکیان از جمله 12 عرصه اقتصاد مقاومتی است که تولیدات این عرصه ها با حضور مستقیم مردم به مرحله عرضه به بازار رسیده اند و سود خوبی را هم عاید تولیدکنندگان کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

به گفته عظیم سرداری امسال روستا نشینان اردبیل در 12 عرصه بسیج سازندگی تلاش داشتند و حدود 12 میلیاردی هم درآمد عایدشان شده است.

,

رئیس بسیج سازندگی اردبیل یادآورشد: وام‎ها و تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان 12 عرصه مقاومت اقتصادی در اردبیل به ثمر نشسته و البته در چند سال اخیر تاثیرات مطلوب اجرای این ها را ملموس تر در بخش اشتغال‌زایی و جلوگیری از مهاجرت خواهیم دید.

,

 به گفته این مسئول امسال 15 میلیارد تومان وام با درصد پایین در اختیار متقاضیان اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل قرار داه شده است که البته تلاش می شود تا با کمک بانک های دیگر مبلغ وام های کوچک افزایش یابد .

,

رئیس بسیج سازندگی اردبیل با تاکید بر اینکه باید مدیریت ها در بازاریابی به کمک تولیدکنندگان طرح های اقتصاد مقاومتی بیایند، گفت: به دلیل ظرفیت های بالای استانمان در زمینه کشاورزی از سال آینده تولید محصولات بومی استان مثل سیب زمینی ، گندم ، کلزا و عدس به عرصه های بسیج سازندگی اضافه خواهند شد.

,

عدیل سروی مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل هم با تایید اینکه بخش کشاورزی استان اردبیل پتانسیل لازم برای بهره برداری بیشتر دارد، گفته است: با مشارکت می توان زمینه های خود اتکایی  و خود کفایی در بخش کشاورزی را فراهم کرد.

,

 

,

وی گفت: با طرح های اقتصاد مقاومتی توانمندی سازی اقشار کم درآمد، اشتغالزایی و افزایش تولید محلی و در نتیجه خودکفایی فراهم می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه