اخبار داغ

نفوذ بهائیت به مجامع فرهنگی و هنری/

خواب زدگی مسئولین فرهنگی/ چه کسی به فعالیتهای هنری بهائیان مجوز می دهد؟

خواب زدگی مسئولین فرهنگی/ چه کسی به فعالیتهای هنری بهائیان مجوز می دهد؟
فرقه ضاله بهاییت به منظور انتشار افکار منحرف خود در عرصه حساس جامعه اسلامی، مقوله "هنر" را بعنوان یک بستر اجتماعی مناسب برگزیده و توانسته در مراکز فرهنگی نفوذ کرده و اهداف خود را در پوشش هنر اجرایی نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تیتر یک، بهائیان مدتی است به صورت خزنده در راستای انتشار افکار خود در بین مردم اقدام به یک سری فعالیتهای سازمان یافته در زمینه فرهنگ و هنر نموده اند. اعضای این فرقه ضاله علی رغم عدم دست یابی به نتایج مورد نظر و دلخواه در عرصه سیاسی کشور، دست به انجام یکسری اقدامات فرهنگی از جمله نفوذ به مراکز هنری زده تا به نوعی جای خود را در بین این قشر از مردم باز کنند و یا حداقل تاثیر گذاری در آن داشته باشد تا با کمک آن و میزان تاثیر گذاری‌ بر فرهنگ بتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

باتوجه به گسترش فعالیت های فرقه ضاله بهاییت در انتشار افکار منحرف خود از طرق مختلف و به منظور ترویج و بسط فعالیت های اجتماعی و نفوذ در عرصه حساس جامعه اسلامی، این فرقه مقوله "هنر" را بعنوان یک بستر اجتماعی مناسب برگزیده و با توجه به زبان هنر که دارای گستردگی و مخاطبین فروان میباشد، توانسته در مراکز فرهنگی همچون مجموعه ارشاد اسلامی نفوذ کرده و اهداف خود را در پوشش هنر اجرایی نماید. این فرقه ضاله به دنبال دستور العمل ارسالی از «بیت العدل» که زعامت بهائیان را به عهده دارد اقدام به ورود به مراکز هنری نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , تیتر یک,
,
,

در همین راستا با خبر شدیم بهائیان در استان البرز و بالاخص شهرستانهای کرج و فردیس نیز بی کار نبوده و بمنظور عملیاتی کردن این دستورالعمل اقداماتی را جهت نفوذ به مراکز فرهنگی و هنری استان انجام داده اند که در ادامه میخوانید:

,

 

,
,
,
//////

 
, //////,
,
,
//////
, //////,
 
,
نقشه شوم بهاییت در کرج/ گلچین هنرمندان بهایی و آغاز فعالیت و تشکیل مجموعه "هنر بهایی" در استان البرز
, نقشه شوم بهاییت در کرج/ گلچین هنرمندان بهایی و آغاز فعالیت و تشکیل مجموعه "هنر بهایی" در استان البرز,

 از منابع آگاه، شخصی بهایی به نام (پ.ن) که قبل از انقلاب در یکی از دستگاه های دولتی مشغول بکار بوده است، بعد از انقلاب به جرم تبلیغ فرقه بهائیت از این دستگاه اخراج می شود و اکنون بدلیل تمکن مالی خوبی که دارد مسئول اصلی تشکیل یک مجموعه هنری بهایی در استان البرز شده است.

,

این شخص پس از شناسایی افراد مورد نظر از درون فرقه و تشکیل یک تیم هدفمند، به همراه افراد تحت نظر خود به بهانه آموزش وارد مراکز استعداد یابی و آموزشی سینما و تئاتر در شهرستانهای فردیس و کرج شده و پس از کسب آموزش های فنی لازم با دستور تشکیلاتی، وارد یکی از گروه های مطرح تئاتر استان البرز میگردد تا در اثر ارتباط ایجاد شده، شرایط شکل گیری یک گروه هنری با رویکرد بهاییت را مهیا نماید.

,

این گزارش حاکی است، پس از گلچین عوامل داخلی، افراد اصلی این گروه به نام های (د.ح.پ) و (م.الف) طی ارتباط گیری با تعدادی از بازیگران مطرح کشوری شرایط مناسبی برای شهرت افزایی ایجاد کرده و در این ارتباط گیری ها اقدام به گرفتن عکسهای یادگاری و برقراری تماس های تلفنی با منازل برخی بازیگران مشهور میکنند و متاسفانه این بازیگران مطرح کشوری (که فعلا نامشان مطرح نمیشود) نیز در بازی تشکیلاتی فرقه قرار میگیرند.
 

,
,
//////
 
, //////,
,

نفوذ به ارگانهای فرهنگی دولتی، یکی دیگر از اهداف تشکیلاتی "طرح هنر بهائی" توسط این فرقه ضاله است که به زعم بی توجهی برخی مسئولین مربوطه، متاسفانه این امر تحقق می یابد و فرقه از سال 1392 تاکنون موفق به اجرای چندین مورد نمایش و تئاتر در سالن "پلاتو حافظیه کرج" و برگزاری اولین نگارخانه استان البرز میگردد.

در اولین اقدام این گروه هنری، خانم (د ح پ) با حمایت های مادی و معنوی بهاییان مطرح و دارای تمکن مالی بالا، با تشکیل یک گروه تئاتر بهایی مجوز دار!! با هدف ایجاد انسجام بیشتر در تیم اقدام نموده و در ادامه حضور پررنگ خود توانست مجوز اجرای دو نمایشنامه (مرا هم بخوان لورکا) و (مرثیه ای برای تمام یرماها) در تئاتر شهر شهرستان کرج را بگیرد و نکته قابل تامل اینکه بهاییان فردیس و کرج هم بصورت گروهی و کاملا سازماندهی شده جهت دیدن این نمایش به تئاتر شهر کرج مراجعه کردند.

این گزارش می افزاید، در ادامه برنامه، نفر دوم و تاثیر گذار این جریان یعنی خانم (م الف) (نقاش و بازیگر) که سال 88 در یکی از فرهنگسراهای فردیس نیز نمایشگاه آثار نقاشی (رئالیسم ،سورئالیسم و آبسترکشن) خود را برپا کرده بود، با نفوذ بسیار بالایی که در بین موسسات فرهنگی کرج داشت در اولین اقدام  آثار نقاشی خود را در کنار (ع خ) از دیگر اعضای بهایی البرز، در "نگار خانه جلوه" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج به نمایش می گذارد!
 

,
,
,
,
,
,
//////
, //////, //////,
,

وی در ادامه فعالیتهایش با نفوذ در موسسه بازیگری (الف ن) و نزدیک شدن به یکی از اساتید این موسسه بنام (م ش) که از بازیگران و کارگردانان مطرح صدا و سیما نیز می باشد، با برقراری ارتباطی نزدیک با وی در نمایش تئاتر این کارگردان مطرح سینما بازی می کند و با هدف نفوذ در موسسات و مجموعه های دیگر، وجه ای موجه به اعمال خود می بخشد.
 

,
,
//////

//////
 
, //////,
,
, //////,
,
برگزاری تئاتری به نام "شاعر" به کارگردانی "م ش" با بازی خانم "م الف" که فردی بهایی و فعال در زمینه کار های هنری بهاییان می باشد. این تئاتر طی زمان 5 تا 25 اسفند ماه سال 92 در سالن اصلی تئاتر شهر کرج به روی صحنه رفته است.
, برگزاری تئاتری به نام "شاعر" به کارگردانی "م ش" با بازی خانم "م الف" که فردی بهایی و فعال در زمینه کار های هنری بهاییان می باشد. این تئاتر طی زمان 5 تا 25 اسفند ماه سال 92 در سالن اصلی تئاتر شهر کرج به روی صحنه رفته است.,
,
,
,
//////
, //////,
 
,
نخستین نگارخانه استاندارد البرز با آثار یک "بهایی" افتتاح شد
, نخستین نگارخانه استاندارد البرز با آثار یک "بهایی" افتتاح شد ,
,

حضور چشمگیر (م الف) در کنار کارگردان مطرح سینما و بازی در تئاترها و نمایشهای وی، زمینه را برای نفوذ هرچه بیشتر این شخص در مجموعه ارشاد کرج فراهم کرده و در آخرین اقدام خود در سال گذشته به همت اداره کل ارشاد استان البرز به مناسبت تولد حضرت علی اکبر (ع) طی مراسمی با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی و فرماندار کرج، «اولین نگارخانه ی استان البرز» در ساختمان اداره کل ارشاد اسلامی با آثار این شخص افتتاح گردید و خبر این افتتاح در همه نشریات استان البرز و صدا و سیما انعکاس یافت.
 

,
,
//////
, //////,
انعکاس خبر افتتاح نگار خانه در روزنامه پیام آشنا
, انعکاس خبر افتتاح نگار خانه در روزنامه پیام آشنا,
,

تشکیلات بهائیان پا را فراتر نهاده و با برنامه ریزی منسجم و دقیق به منظور رسیدن به اهداف خود با استفاده ابزاری از شخصیتهای مشهور سینما، تئاتر و عرصه های "شعر و ادب" و در راستای تکمیل پروژه "هنر بهایی" اقدام به استفاده از آثار و ترجمه های «احمدشاملو» نموده و در اقدامی هدفمند به اجرای برنامه تئاتر در چهاردهمین سالگرد فوت شاملو در تراس منزلش نمودند که عمده افراد موثر در این برنامه را بهائیان استان البرز تشکیل میدادند.
 

,
,
//////

جریان بهائیت در استان البرز این روزها به همت برخی بی تدبیری ها و سهل انگاریهای مسئولین، جان و ریشه ای تازه به خود گرفته است و همچنان به فعالیتهای زیرپوستی فرهنگی خود ادامه میدهند؛ فرقه ضاله ای که هیچ پایه و اساس عقلی و منطقی را در خود نداشته و حداقل های زندگی اجتماعی بر اصول انسانی را نیز در بر ندارد، برای ادامه حیات به اصطلاح دینی خود درصدد جذب قشر جوان جامعه می باشد و از طرق مختلف و با استفاده از فعالیتهای جذاب و ایجاد گروه های هنری و نفوذ در بین اقشار هنرمند و مشهور، سعی در نمایش چهره ی موجه از خود است.
 
, //////,
,
,
جریان بهائیت در استان البرز این روزها به همت برخی بی تدبیری ها و سهل انگاریهای مسئولین، جان و ریشه ای تازه به خود گرفته است و همچنان به فعالیتهای زیرپوستی فرهنگی خود ادامه میدهند؛ فرقه ضاله ای که هیچ پایه و اساس عقلی و منطقی را در خود نداشته و حداقل های زندگی اجتماعی بر اصول انسانی را نیز در بر ندارد، برای ادامه حیات به اصطلاح دینی خود درصدد جذب قشر جوان جامعه می باشد و از طرق مختلف و با استفاده از فعالیتهای جذاب و ایجاد گروه های هنری و نفوذ در بین اقشار هنرمند و مشهور، سعی در نمایش چهره ی موجه از خود است.
,
 
,

باشد که مسئولین فرهنگی ذیربط به خود آمده و تحرکات خزنده این فرقه را ساده انگارانه مدیریت نکنند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه