اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران سیلی خوردند

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران سیلی خوردند
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید، گفت: یکی از چهره‌های جهاد بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان و کارزار جنگ است اما اولویت امروز، جهاد تبیین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار یدالله جوانی امروز در یادواره 400 شهید شهرستان ابهر که در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 41 سال از آغاز و 33 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد اما شهدا چه کرده‌اند که خداوند چنین عزتی در دنیا به آن‌ها داد که مورد تکریم قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در طول 4 دهه گذشته، افراد زیادی در سنین مختلف از دنیا رفته‌اند و چه بسا شاید خانواده و فرزندان‌شان نیز آن‌ها را فراموش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اما بعد از گذشت دهه‌ها، تصاویر شهدا در مساجد، محافل، روستاها و داخل شهرها زینت‌بخش هستند.

,

سردار جوانی با بیان اینکه امروز جوانانی برومند با کار، تلاش و همت والای عاشقانه و شبانه‌روزی مقدمات چنین محفلی را فراهم می‌کنند که یاد و نام شهدا گرامی داشته شود، افزود: شهدا رهروان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند و به همین دلیل، عزیز هستند و خداوند به آن‌ها عزت داده و محبت آن‌ها را در دل ما قرار داده است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جامعه اسلامی اگر بخواهد آنگونه که خداوند خواسته، عزیز باشد یعنی عزت، سربلندی و پیشروی داشته و بر روی پای خود بایستد و هویت انسانی و اسلامی داشته باشد باید یک عنصر به شکل ثابت و مستمر، پررنگ باشد و آن عنصر، جهاد است.

,

وی با بیان اینکه جامعه بدون جهاد، ذلیل و توسری‌خور بوده و تحت سلطه و سیطره قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این سنت الهی است که جامعه اسلامی در چنین شرایطی که سلطه‌گران، قصد سلطه و سیطره دارند اگر بخواهد عزت داشته و از مجموعه‌ای از ارزش‌های الهی بهره‌مند باشد باید افرادی در میدان و با لباس جهاد داشته باشد.

,

سردار جوانی خاطرنشان کرد: شهدا در زمانه خود چنین کردند و عامل تامین‌کننده عزت ملت ایران و عامل ایجاد بسترهای سرافرازی و سربلندی ملت ایران شدند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359 گفت: صدام به نیابت از تمام دنیا جنگ را آغاز نکرد مگر با این اطمینان و اعتماد به نفس که 2 ماهه، فاتح تهران خواهد بود.

,

وی افزود: محاسبات صدام که برآورد آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب بود، اینگونه بود که ایران بعد از انقلاب اسلامی به هم ریخته و سامان و قدرت دفاع از خود را ندارد لذا با یک اقدام برق‌آسا جنگ مبتنی بر استراتژی سلیب می‌توانیم 2 ماهه تهران را بگیریم و انقلاب اسلامی را به تاریخ بسپاریم.

,

سردار جوانی با بیان اینکه صدام می‌خواست جامعه انقلابی به‌پاخواسته در راه خدا به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را حقیر و ضعیف کند، اظهار داشت: اما صدام غافل از این بود که امام خمینی(ره) و ایران اسلامی، سربازان و جوانانی دارد که آفریننده صحنه‌های مختلف دفاع مقدس هستند.

,

وی با بیان اینکه کفر با تمام توان در دفاع مقدس به صحنه آمده بود، تصریح کرد: آمریکا، شوروی سابق، اروپا، رژیم صهیونسیتی و کشورهای مرتجع منطقه به صدام کمک نمی‌کردند که اروند را بگیرد بلکه به صدام کمک می‌کردند که پرچم اسلام به زیر کشیده شود و اجازه ندهند که ملت ایران بر روی پای خود بایستد.

,

سردار جوانی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته نسبت به نکاتی خطاب به ملت، جوانان و به‌ویژه مسئولان گفت: از جمله اینکه ایشان فرمودند این جنگ، یک گنج است لذا مراقبت و بهره‌برداری کنید.

,

وی اظهار کرد: دفاع مقدس، سرمایه بی‌نظیر و بی‌بدیلی است چرا که انباشتی از درس‌ها، عبرت‌ها و آموزه‌هایی است که اگر ملت برای همیشه تاریخ بخواهد سربلند و عزیز باشد باید نگاهش همواره به دفاع مقدس باشد.

,

سردار جوانی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس با برخورداری از نصرت الهی، جنگ جهانی سوم را خنثی و دنیای استکباری را با تمام توانمندی و فخرفروشی‌هایی که داشت، تحقیر کردند، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دوره نورانی دفاع مقدس باعث افتخار جوانان است، تصریح کرد: دشمن با تحریف می‌خواهد نگاه‌ها به دفاع مقدس تغییر پیدا کند و تاریخ هم این را نشان می‌دهد چرا که تحریف امام حسین(ع) با اسلام اموی و دستگاه‌های یزیدی و ساختن چهره‌ای دیگر از امام حسین(ع)، واقعه عاشورا را پدید آورد.

,

وی گفت: حملات 2 هفته اخیر و کشتار شیعیان در خانه خدا نیز جنایت‌هایی است که بر اثر جهل و نادانی انجام می‌شود و با این تصور که با اقدامات جنایتکارانه خود به بهشت می‌روند و با این کار خود می‌خواهند شیعه را کافر و مشرک معرفی کنند.

,

سردار جوانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: این فرمایش به دلیل است که تا زمانی که فرهنگ مقاومت در جامعه، پویا باشد این جامعه، عزیز است و اگر دشمن در سال‌های بعد از دفاع مقدس جرات نکرد که بار دیگر، ملت ما را بیازماید به دلیل ضربه‌ای است که شهدا به دشمن زدند و دشمن را مات و مبهوت گذاشتند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان در کنار حس، حال و شور عاشورایی در محفل شهیدان باید همواره معارف دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهند و آموزه‌های دفاع مقدس که موتور پیشران ملت ما به سمت قله‌های آرمانی است را مد نظر داشته باشند.

,

این مسئول با بیان اینکه تمدن‌سازی انقلاب و رسیدن به حیات طیبه در بیانیه گام دوم تفسیر شده است، افزود: آرمان انسانی، رشد، تعالی و کمال است که ستمگران آن را برنمی‌تابند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار شهدا خدایی بود و سبقه خدایی داشت، گفت: همین کار باعث تجمیع تمام افتخارات در جنگ تحمیلی و تحقیر دشمن شد و باعث شد که جنگ، دفاع مقدس شود.

,

وی با اشاره به آزادی خرمشهر اظهار داشت: صدام وقتی مقاومت ملت در خرمشهر را دید به این نتیجه رسید که جنگ را نمی‌تواند با پیروزی به پایان برساند لذا به فکر مذاکره و گرفتن امتیاز از ایران در برابر آزادی خرمشهر افتاد.

,

سردار جوانی با بیان اینکه تمام صاحبنظران نظامی بر این باور بودند که محال است که ایران بتواند خرمشهر را با عملیات نظامی آزاد کند، خاطرنشان کرد: خرمشهر، شهر کوچکی بود اما صدام به اندازه‌ای نیرو وارد آن کرده بود که رزمندگان اسلام 19 هزار عراقی را به اسارت گرفته و 16 هزار نفر را نیز کشته و یا زخمی کردند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صدام فکر می‌کرد که با کشاندن ایران به پای میز مذاکره و گرفتن امتیاز می‌تواند خرمشهر را پس دهد، گفت: اما بعد از چندین شبانه‌روز نبرد سرانجام خرمشهر در سوم خرداد 1361 آزاد شد و امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که عامل اصلی آزادی خرمشهر، باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود.

,

وی اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا، انگلیس و صهیونیست کار می‌کنند.

,

سردار جوانی با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری این هفته، ندای وحدت را سر داد و امروز اگر بخش عمده‌ای از 900 میلیون نفر مسلمان در فقر و فلاکت زندگی می‌کنند، اولین عامل آن تفرقه است.

,

وی با بیان اینکه توطئه داعش از سوریه به عراق کشیده شد، افزود: سخنگوی داعش خطاب به نوری المالکی گفت که زمان تصفیه حساب با شما فرا رسیده اما نه در بغداد بلکه در نجف و سپس کربلا، کاظمین و سامرا را با خاک یکسان خواهیم کرد و و بعد از عراق، نوبت ایران است.

,

سردار جوانی با بیان اینکه این نقشه دشمن است و با کسی شوخی نمی‌کند، تصریح کرد: به همین دلیل، شهید حاج قاسم سلیمانی برای پایداری و عزت ملت ایران به سوریه رفت تا مقاومت و حزب‌الله حفظ شود چرا که دشمن می‌خواست مثل مور و ملخ به کشورمان وارد شود.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست و کشورهای مرتجع، سیلی اصلی را از ایران خورده‌اند، تصریح کرد: امروز ایران در امنیت و آرامش قرار دارد و از شهیدان خود تجلیل می‌کند چون عزت و عظمت به ملت داده‌اند.

,

وی با بیان اینکه تنها یک راه برای حفظ عزت و عظمت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم و آن راهی است که شهدا رفتند، گفت: دفاع مقدس ما یک گنج است که به ما ابزار، امکانات، اموزه‌ها و رهنمودها را برای عبور از موانع بر سر راه می‌دهد و رهبر انقلاب نیز همواره تاکید کرده‌اند که باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

,

سردار جوانی با بیان اینکه شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید، خاطرنشان کرد: یکی از چهره‌های جهاد بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان و کارزار جنگ است اما اولویت امروز، جهاد تبیین است.

,

وی افزود: دشمن با انواع شیوه‌ها و روش‌ها و بسیج امکانات و فضای مجازی و اجیر کردن مزدوران می‌خواهد نسبت به اسلام، امام، رهبری، بسیج، سپاه و ارزش‌ها بدبینی وجود داشته باشد تا بتواند اسلام ناب را بگیرد لذا رهبر انقلاب بر جهاد تبیین، تاکید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه