اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است

امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است گفت: امروز کشورمان در منطقه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار محمود عباسی امروز در سومین یادواره فرماندهان و ۸۰۰ شهید غرب و شمالغرب استان زنجان با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: پیشمرگ‌های کرد نقش بی‌بدیلی در پاکسازی کردستان در بعد از انقلاب داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه پیشمرگ‌های کُرد بعد از انقلاب با آشنایی که از مناطق جغرافیایی منطقه داشتند کمک‌های زیادی در پاکسازی مناطق کردستان از وجود ضد انقلاب‌ها کردند تصریح کرد: پیشمرگ‌های کُرد از تاکتیک عناصر تجزیه طلب ضد انقلاب‌ها در آن دوران آشنا بودند و در عملیات‌ها به عنوان راهنما نقش اصلی را داشتند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیشمرگ‌های کُرد در عملیات‌ها نقش کلیدی داشتند و این‌ افراد در آن دوران ثابت کردند که هیچ مخالفتی با انقلاب ندارند و همواره در دفاع از انقلاب در صحنه هستند افزود: یک عده افراد جاسوس و دست نشانده کشور‌های بیگانه بودند که اسلحه به دست گرفته بودند و به نام کُرد‌ها مردم را قتل عام می‌کردند.

,

وی با اشاره به اینکه کُرد‌ها از انقلاب دفاع کردند و اکنون هم از این انقلاب دفاع می‌کنند ادامه داد: امنیتی که در حال حاضر در کردستان داریم با مشارکت و ایثارگری و از خودگذشتگی کُرد‌ها است.

,

سردار عباسی با تاکید براینکه رهبر انقلاب در سفر خود به کردستان به مدت یک هفته در این استان اقامت داشتند عنوان کرد: نخستین استانی بود که رهبر انقلاب به مدت یک هفته در آنجا اقامت داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که این استان چقدر برای مقام معظم رهبری اهمیت دارد.

,

وی با بیان اینکه به برکت مردم کردستان امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها هستیم ادامه داد: با همت مردم امروز کشورمان در منطقه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه امروز در همه مناطق کردستان امنیت برقرار است و هیچ مشکلی در مرز‌ها و مناطق مختلف کردستان وجود ندارد بیان داشت: این امنیت به راحتی بدست نیامده و جانفشانی‌های زیادی برای تامین و برقراری این امنیت‌ شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تقوا٬ ایمان٬ اخلاق و ساده زیستی از ویژگی‌های مهم فرماندهان کُرد است خاطرنشان کرد: سردار ایزدی یکی از این فرماندهان است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه