اخبار داغ

در آستانه سفر رئیس جمهور؛

بازدید وزیر راه از ۴۰۰۰ واحد مسکن جهش تولید

بازدید وزیر راه از ۴۰۰۰ واحد مسکن جهش تولید
وزیر راه و شهرسازی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل، در این سفر از ۴ هزار واحد مسکن جهش تولید در اردبیل بازدید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال مسئولان و مدیران استان اردبیل قرار گرفت تا در سفر سه روزه از زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن بازدید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مسئولان قرار است در دفتر امام جمعه اردبیل حضور پیدا کرده و دیداری را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل داشته باشد.
,
 
,
رستم قاسمی همچنین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی حاضر شده و در جمع مدیران این دستگاه‌ها سخنرانی خواهد کرد.
,
 
,
برنامه اصلی وزیر راه و شهرسازی روز جمعه همزمان با سفر رئیس جمهور خواهد بود که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های اردبیل و نمین حاضر خواهد شد.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی اول صبح در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه حاضر می‌شود تا این پروژه عظیم آموزشی و پرورشی را به بهره‌برداری برساند.
,
 
,
بازدید از مجتمع مسکونی اندیشه و کلنگ‌زنی واحد مسکونی جهش تولید به تعداد چهار هزار واحد در اردبیل از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر روز جمعه خواهد بود.
,
 
,
رستم قاسمی در سفر به اردبیل به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل و تونل شمالی حیران بازدید کرده و در جریان پیشرفت این پروژه قرار می‌گیرد.
,
 
,
بازدید از شهرک خصوصی آرتا دیگر برنامه تدارک دیده شده برای وزیر راه و شهرسازی است که در قالب طرح‌های توسعه‌ای و به عنوان کارخانه بزرگ تولید ام. دی. اف و مجتمع‌های مینی پتروشیمی در حال اجراست.
,
 
,
شرکت در جلسه شورای اداری نمین از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی خواهد بود که در نهایت رستم قاسمی با حضور در شورای اداری استان گزارشی را از روند طرح‌های توسعه‌ای در اردبیل و نمین به رئیس جمهور ارائه خواهد کرد.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی به رغم پایان سفر رئیس جمهور در روز جمعه همچنان در استان اردبیل حضور داشته و صبح شنبه از پروژه ریلی این استان بازدید کرده و از مراحل ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه دیدن خواهد کرد.
,
 
,
بازدید از احداث باند دوم اردبیل – سرچم از دیگر برنامه‌های است که رستم قاسمی قرار است در آن شرکت داشته باشد.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر روز شنبه اردبیل را به مقصد تهران ترک کرده که انتظار می‌رود ماحصل این سفر تأمین اعتبار برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه، توسعه بزرگراه‌های استان و همچنین احداث ۲۰ هزار واحد مسکن در طول سال در این استان باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه