اخبار داغ

رویانیان:گل اول دربی آفساید بود یا نبود، مهم نیست، مهم بُرد پرسپولیس است

رویانیان:گل اول دربی آفساید بود یا نبود، مهم نیست، مهم بُرد پرسپولیس است
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: رقم بدهی‌های باشگاه پرسپولیس کمتر از چیزی است که اعلام شده و به زودی همه با واقعیت روبه‌رو خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمد رویانیان در حاشیه مراسم یادبود مرحوم غلامحسین مظلومی گفت: امروز یادبودی برای مرحوم مظلومی برگزار شد چرا که او اسطوره فوتبال کشور ما و یک وزنه ارزشی برای فوتبال بود و من هم خاطره زیبایی از او دارم چرا که ماه رمضان در شب قدر افطار را در کنار او در بیمارستان بودم که هم من برای او دعا کردم و هم او برای من.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره نتیجه دربی 79 هم گفت: باید استقلال را می‌بردیم چرا که حق ما در دربی برد بود.

,

رویانیان درباره اینکه گفته می‌شود گل اول پرسپولیس آفساید بوده، افزود: گل اول آفساید باشد یا گل آخر مهم نیست، مهم برد پرسپولیس است که با این برد جان تازه‌ای گرفت و امیدوارم بازیکنان و مربیان پرسپولیس هوشیار باشند و گرفتار دام حاشیه نشوند.

,

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره اینکه به این تیم بازخواهد گشت یا نه، گفت: من تازه به اصل خودم بازگشتم و پاسدار شدم و همین سرباز نظام بمانم بهتر است.

,

وی درباره انتخاب حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: راجع به سیاسی و مدیران این باشگاه حرف نمی‌زنم.

,

رویانیان درباره اینکه پرسپولیس با این شرایط چطور می‌خواهد خصوصی شود، افزود: ما که چیزی سردرنیاوردیم اما امیدوارم هواداران بفهمند که در این باشگاه چه خواهد شد.

,

وی درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند شرایط خوبش را ادامه دهد، تصریح کرد:‌اگر پرسپولیس روندی که آغاز کرده را ادامه دهد می‌تواند در ادامه راه موفق باشد.

,

رویانیان در پایان درباره میزان بدهی این باشگاه هم تصریح کرد: بدهی‌های پرسپولیس کمتر از رقمی بود که اعلام شد و مردم و شما خبرنگاران خواهید فهمید که رقم دقیق چقدر بوده و به زودی مردم متوجه همه چیز می‌شوند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه