اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

مشکل ما در استان تمام‌کنندگی پروژه‌هاست/ سدهایی که تمام شدند اما آبگیری نمی‌شوند!

مشکل ما در استان تمام‌کنندگی پروژه‌هاست/ سدهایی که تمام شدند اما آبگیری نمی‌شوند!
فرهنگی گفت: اعتبارات برای پروژه‌ها تخصیص داده شده اما در نهایت پروژه به بهره برداری نرسیده است، ۹۷ درصد یک سد تمام شده اما آبگیری نمی‌شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدحسین فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مراسم تودیعه و معارفه استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: پیرو جلسه نمایندگان استان با آیت‌الله رئیسی، امیدوارم گام‌های عملی برای حل مشکلات استان برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه مشکل ما در استان تمام‌کنندگی است، گفت: اعتبارات تخصیص داده شده اما در نهایت پروژه به بهره‌برداری نرسیده است، ۹۷ درصد یک سد تمام شده اما آبگیری نمی‌شود!

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: سدهای زیادی در استان وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد کار شده‌اند اما به بهره‌برداری نمی‌رسد. در بحث معادن، آذربایجان‌شرقی، اولین استان دارای بیشترین ذخایر است و از آقای خرم می‌خواهیم درباره معادن و بهره برداری بهتر از آن زمان تعیین کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در سراب معدنی داریم که در منطقه منحصر به فرد است، عنوان کرد: یک زمانی مانع استفاده از معدن سراب، حجم انبوه سیمان تولید شده از این معدن بود!.

,

فرهنگی یادآور شد: بیش از ۱۰ سال از مصوبه احداث بیمارستان تامین اجتماعی می‌گذرد و دلیل این تعلل نبود و یا عدم تخصیص زمین است! این برای استان خنده‌دار است، زمانی زمین هم داده شد، اما یک شهردار منطقه مانع شد. اگر استاندار بودم در عرض یک ماه زمین تامین اجتماعی را حل می‌کردم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه