اخبار داغ

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان خبرداد؛

کاهش ۲۸هزار نفری ورزشکاران بیمه شده در استان زنجان

کاهش ۲۸هزار نفری ورزشکاران بیمه شده در استان زنجان
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به آمار ۵۳ هزار نفری بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان در سال های قبل گفت: تعداد بیمه شدگان هیئت بیمه ورزشی استان به ۲۵ هزار نفر کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; صدیقه دهنایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به افت شدید بیمه ورزشی ورزشکاران استان زنجان در پی همه گیری ویروس کرونا؛ اظهار کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در سال 99 به یک بیستم سال‌های قبل رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , موج رسا;,  صدیقه دهنایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به افت شدید بیمه ورزشی ورزشکاران استان زنجان در پی همه گیری ویروس کرونا؛ اظهار کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در سال 99 به یک بیستم سال‌های قبل رسیده است.,

وی با اشاره به حل شدن مشکلات هیئت بیمه ورزشی استان زنجان و عبور از بحران های به وجود آمده در این هیئت به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ ابراز کرد: به دلیل بحران های به وجود آمده در این هیئت مجبور به تعدیل نیرو و کاهش روز های کاری مجموعه شدیم.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده در هیئت بیمه ورزشی استان زنجان؛ بیان کرد: فیزیوتراپی، انجام حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و پوشش مسابقات از خدمات ارائه شده به جامعه ورزشی و ورزشکاران استان است.

,

وی با بیان اینکه انجام حرکات اصلاحی در راس کار های این هیئت است، خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که قطب انجام حرکت های اصلاحی در کشور باشیم.

,

دهنایی با اشاره به کمبود فیزیوتراپ در استان و کشور، افزود: پیدا کردن فیزیوتراپی که با شرایط هیئت ورزشی کنار بیاید سخت است و این مشکل مخصوص زنجان نیست و اکثر هیئت بیمه ورزشی کشور با این مشکل مواجه اند.

,

وی با اشاره به کاهش آمار بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان؛ افزود: با کاهش تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی در استان تعداد بیمه شدگان به 15 هزار نفر رسید.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان در پی بازگشایی مجدد باشگاه های ورزشی و واکسینه شدن ورزشکاران، ابراز کرد: در هفت ماهه نخست سال 1400 تعداد بیمه شدگان استان ورزشی به 25 هزار بیمه شده افزایش یافته است.

,

وی با یاد آوری تعداد بیمه شدگان در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: در طول سال های گذشته تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی استان 53 هزار نفر بود.

,

دهنایی با اشاره به 130 ورزشکار آسیب دیده در سال 99، ابراز کرد: در سال 1400 تعداد مصدومیت های ورزشی به 91 مورد کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به انجام حرکت های اصلاحی توسط 60 ورزشکار در هیئت بیمه ورزشی استان در سال 1400، اظهار کرد: سقف خدمات بیمه ورزشی 17 میلیون تومان است.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت آمبولانس هیئت ورزشی استان مناسب نیست خاطر نشان کرد: در رویداد های ورزشی مهم و پر خطر از آمبولانس های اورژانس استفاده می شود.

,

وی با اشاره به فعالیت های کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان زنجان، خاطر نشان کرد: در هفت ماهه نخست سال 1400 کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان در بخش آقایان 273 ساعت و در بخش بانوان 78 ساعت و در مجموع 352 ساعت پوشش مسابقات ورزشی را انجام داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه