اخبار داغ

استاندار مازندران:

ورزشکاران مدال‌آور حمایت واقعی می‌خواهند/ کسب ۱۳۰ مدال مازندرانی‌ها در ۲۲ رشته ورزشی

ورزشکاران مدال‌آور حمایت واقعی می‌خواهند/ کسب ۱۳۰ مدال مازندرانی‌ها در ۲۲ رشته ورزشی
احمد حسین‌زادگان گفت: حل مشکلات ورزشکاران نباید وابسته به سلایق شخصی باشد و باید سازوکار حمایت از قهرمانان ترسیم شود و ردیف اعتباری بدین منظور در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین زادگان عصر امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان المپیک و پارالمپیک توکیو که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مرادیان و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس و روسای هیات های ورزشی استان، در استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: از همه مدیران و نمایندگان مجلس که دغدغه حل مشکلات ورزشکاران را دارند و نگاه حمایتی دارند سپاسگزاریم.

تصریح کرد: حل مشکلات ورزشکاران نباید وابسته به سلایق شخصی باشد و باید سازوکار حمایت از قهرمانان ترسیم شود و ردیف اعتباری بدین منظور در نظر گرفته شود.
 


وی با اشاره به اینکه اعتقادم اینست که خانواده قهرمانان نیز در این مواقع باید دیده شوند، ادامه داد: از مدیران، مربیان و همه آنهایی که در گذشته برای ورزش استان زحمت کشیدند قدردانی میکنیم.

این مسئول افزود: استمرار قهرمانی ها در سایه توجه به ورزشکاران است و مدال آوران نباید رها شوند.

حسین زادگان با اعلام اینکه اصرار داشتیم افتخارآفرینان پارالمپیک هم با المپیکی ها دیده شوند گفت: باعث خوشحالی است که ورزشکاران ما در کنار مدال آوری و قهرمانی، اخلاقمدار و پهلوان هستند.


 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز بیان کرد: کسب 130 مدال در 22 رشته ورزشی و در 21 شهرستان و 3 مدال از 7 مدال المپیک نشان از جایگاه مهم ورزش مازندران است.

رنگرز افزود: مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک، در توکیو درخشیدند و تاریخ سازی کردند.

گفتنی است در این مراسم مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو و دو مربی مازندرانی تیم های ملی در این رویداد مورد تجلیل مسئولان حاضر قرار گرفتند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه