اخبار داغ

باهنر در گفت‌وگو با دانا:

جبهه پایداری جزء خانواده اصولگرایان است/تلاش برای وحدت پایداری و جبهه پیروان

جبهه پایداری جزء خانواده اصولگرایان است/تلاش برای وحدت پایداری و جبهه پیروان
دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری گفت: پایداری ها در خانواده اصولگرایان بوده؛ اما مقداری مواضع آنها با جبهه پیروان امام و رهبری متفاوت است و سعی ما در این است که پایداری و جبهه پیروان امام و رهبری در خصوص مواضع خود به یکدیگر نزدیک شوند تا به اتحاد برسند.
[

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری و جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص جلسات همگرایی اصولگرایان و همچنین وحدت اصولگرایان اظهار داشت: این اتحاد حول پایداری ها نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین افزود: پایداری ها در خانواده اصولگرایان هستند؛ اما مقداری مواضع آنها با جبهه پیروان امام و رهبری متفاوت است و سعی ما در این است که پایداری و جبهه پیروان امام و رهبری در خصوص مواضع خود به یکدیگر نزدیک شوند تا به اتحاد برسند.

,

 دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری تصریح کرد: اگر کسی فکر کند که اتحاد حول محور جبهه پایداری به وجود آمده یا حول این جبهه می چرخد،‌ این تفکر غلطی است؛ چرا که خود اعضای جبهه پایداری هم به این موضوع این‌گونه نگاه نمی‌کنند که این اتحاد را آنها به وجود آورده یا آنها محور اتحاد اصولگرایان هستند.

,

باهنر در پاسخ به سوالی در خصوص مصادیق رهبری اصولگرایان پس از فوت مرحوم عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: مهم این است زمانی که این افراد می‌روند، به جای آنها کادرسازی صورت گرفته باشد. در وهله اول اینکه یک فرد مزیت‌های آنها را داشته باشد بعید به نظر می‌رسد چنین فردی وجود داشته باشد ولی نیروهایی که ساخته شده‌اند می‌توانند خلاء آنها را پر کنند.

, مهم این است زمانی که این افراد می‌روند، به جای آنها کادرسازی صورت گرفته باشد. در وهله اول اینکه یک فرد مزیت‌های آنها را داشته باشد بعید به نظر می‌رسد چنین فردی وجود داشته باشد ولی نیروهایی که ساخته شده‌اند می‌توانند خلاء آنها را پر کنند.,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه