اخبار داغ

دانشگاه علوم پزشکی مشهد/

اقدام تامل برانگیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهانه روز جهانی رفع خشونت علیه زنان+تصاویر

اقدام تامل برانگیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهانه روز جهانی رفع خشونت علیه زنان+تصاویر
انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه در اقدامی تامل برانگیز مبادرت به نصب تعدادی پوستر در فضای عمومی دانشگاه با تاکید بر «توقف اسیدپاشی» انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح توس روز گذشته انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به توزیع و نصب تعداد محدودی پوستر به مناسبت روز جهانی رفع خشونت علیه زنان نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس,

 

,

این پوسترها که مورد حمایت و با مجوز معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت نصب در مکان های عمومی قرار گرفته است در ظاهر با مضمون رفع خشونت علیه زنان نصب شده که در مکان های عمومی دانشگاه نظیر سلف مرکزی و سلف خوابگاه ها نصب شده است.

,

 

,

با توجه به حساسیت های اخیر بوجود آمده در فضای جامعه مبنی بر وقایع شوم اسید پاشی در اصفهان و ضرورت آرام سازی فضای عمومی حاکم بر جامعه اقدام این دانشگاه با درج عنوان «حمله اسید پاشی باید متوقف شود» بسیار تامل برانگیز است .

,

 

,

طبیعتا سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا مسئولین دانشگاه در جهت تبیین این مسئله هیچ اقدام شایسته دیگری نمی توانستند انجام دهند که اینگونه مسائلی که در داخل و خارج کشور حاشیه هایی را به همراه داشته دستاویزی برای مفهوم به حق عدم خشونت علیه زنان قرار می دهند؟!

,

 

,

تصاویر مرتبط/

,

DSC_0443DSC_0442

, DSC_0443, DSC_0443, DSC_0442, DSC_0442,

 

,

DSC_0445DSC_0441

, DSC_0445, DSC_0445, DSC_0441, DSC_0441]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه