اخبار داغ

نماینده مردم شوش:

با تمدید توافقنامه ژنو می خواهند شکست در مذاکرات را ترمیم کنند/قرار بود اقای ظریف روز 3 آذر جشن پایان مذاکرات را بگیرد

با تمدید توافقنامه ژنو می خواهند شکست در مذاکرات را ترمیم کنند/قرار بود اقای ظریف روز 3 آذر جشن پایان مذاکرات را بگیرد
سید راضی نوری اظهار داشت:تمدید مذاکرات یک نوع شکست است اما با تمدید خواسته اند این شکست را ترمیم کنند اقای ظریف گفته بود در 3 آذر یعنی دیروز جشن پایان مذاکرات را خواهیم گرفت چه نتیجه گرفته باشیم چه به نتیجه نرسیده باشیم چون پیروزی مذاکرات ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا:سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رهیاب با توجه به تمدید توافق‌نامه ژنو تا چهارم تیر ماه عنوان داشت: تمدید مذاکرات از طرف 5+1 یک بازی سیاسی است آنها با این کارها دنبال وقت کشی هستند آنها نه تنها تحریم ها را برنداشتند بلکه تحریم ها را تمدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد:امریکا و غرب بعد از این همه مذاکره به خواسته های قانونی ایران که در چارچوب NPT است تن نمی دهند تمدید مذاکرات برای ادامه شیطنت های سیاسی آنهاست.

,

نوری تصریح کرد:باید با اقتدار رو به روی اینها ایستاد و از منافع کشور و مردم دفاع کنیم و یک برنامه ریزی صحیح به پیش برویم تا به حق هسته ای خود برسیم و به 5+1 بقبولانیم که ایران یک کشور هسته ای است.

,

وی افزود:تمدید مذاکرات نتیجه ای مطلوب نیست و امیدواریم تیم هسته ایی از حقوق هسته ای کشورمان به خوبی دفاع کند.

,

نماینده شوش تصریح کرد:تمدید مذاکرات یک نوع شکست است اما با تمدید خواسته اند این شکست را ترمیم کنند اقای ظریف گفته بود در 3 آذر یعنی دیروز جشن پایان مذاکرات را خواهیم گرفت چه نتیجه گرفته باشیم چه به نتیجه نرسیده باشیم چون پیروزی مذاکرات ایران است.

,

وی ادامه داد:این کشورهای مقابل ایران هرکاری بخواهند انجام دهند با رضایت اسرائیلی هاست و بر اساس دیکته صهیونیست ها عمل می کنند

,

نوری تصریح کرد:حضرت اقا پیش از مذاکرات فرمودند که موضوع هسته ای یک بهانه بیش نیست و اینها با اصل انقلاب مشکل دارند.

,

 

,

وی ادامه داد: زیاده خواهی امریکا وغربی ها اجازه به نتیجه رسیدن مذاکرات را نمی دهد و نخواهد داد ما باید به خود بیاییم و بدانیم باید به خدا و تلاش ملت خود متکی باشیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه