اخبار داغ

آخرین شنیده‌ها از نقل و انتقالات فوتبال

مهاجم سابق تراکتور در استقلال/بازیکن تبریزی سایپا در آستانه پیوستن به پرسپولیس

مهاجم سابق تراکتور در استقلال/بازیکن تبریزی سایپا در آستانه پیوستن به پرسپولیس
بر اساس آخرین شنیده‌ها بازیکن تبریزی تیم سایپا البرز در حال پیوستن به تیم پرسپولیس تهران قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، باشگاه‌های لیگ برتری از 10 آذر تا 7 دی ماه برای فعالیت در نقل‌ و انتقالات نیم‌فصل دوم فرصت دارند.

بر این اساس، باشگاه‌ها فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند تا با بازیکنان مدنظر خود به توافق برسند، و هر تیم امکان جذب شش بازیکن را خواهد داشت.

آخرین شنیده ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال حاکی از این است که سعید دقیقی مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز و حال حاضر تیم پیکان به احتمال فراوان در نیم فصل دوم راهی استقلال تهران خواهد شد تا برای این تیم توپ بزند.

از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز خبر می‌رسد این تیم برای ترمیم خط میانی خود قصد دارد فرزاد آشوبی هافبک تیم دسته اولی شهرداری تبریز را به خدمت بگیرد.

همچنین دیگر خبرها از آبی پوشان تبریز در مورد نقی‌زاده‌ها حکایت دارد که بر اساس آن، میثم نقی‌زاده مدنظر سپاهان اصفهان است و علیرضا نقی‌زاده نیز مورد توجه باشگاه‌های فولاد خوزستان و پدیده مشهد قرار گرفته است.

از دیگر خبرهای نقل و انتقالات نیز می‌توان به قطعی شدن حضور خالقی فر در پرسپولیس و احتمال پیوستن بابک حاتمی بازیکن تبریزی تیم سایپا البرز به این تیم اشاره کرد.

سید مهدی سید صالحی دیگر بازیکنی است که با گرفتن رضایت نامه از باشگاه سایپا البرز قصد دارد با یک تیم دیگر در نیم فصل دوم به میدان برود. در روزهای اخیر اخباری از حضور وی در تبریز برای مذاکره با گسترش فولاد منتشر شده بود که گویا این بازیکن با مسئولان گسترش به توافق نرسیده است. امروز نیز شنیده می‌شود سید صالحی در حال مذاکره با تیم استقلال خوزستان برای پیوستن به این تیم است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه