اخبار داغ

برگزاری رژه خودرویی ۱۳ آبان در بهمئی/شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان

برگزاری رژه خودرویی ۱۳ آبان در بهمئی/شکست ننگین آمریکایی ها تیتر اول رسانه های جهان
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: آمریکایی ها آمدن که در این روز نمایشی نشان دهند اما سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران، معادلات آنها را بر هم زد و تیتر اول رسانه های دنیا شکست ننگین آمریکایی ها در مقابل ایران اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس رژه خودرویی  به مناسبت سیزدهم آبان ماه ظهر امروز  در شهرستان بهمئی و از مسیر پمپ بنزین تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد ، موتورسواران گردان‌های سپاه و نیروی انتظامی این شهرستان بطور مشترک،‌رژه موتوری را با هدف نمایش قدر و استکبار ستیزی ،به  مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در سطح شهرستان و با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد .

,

امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم و‌مسئولین گفت : آمریکایی ها بار دیگر در آستانه ۱۳ آبان ضربه و زخم خوردند و بار  دیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند.

,

وی ادامه داد: آمریکایی ها آمدن که در این روز نمایشی نشان دهند اما سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران، معادلات آنها را بر هم زد و تیتر اول رسانه های دنیا شکست ننگین آمریکایی ها در مقابل ایران اسلامی شد.

,

افروغی درادامه در خصوص انتظارات از دولت، اظهار داشت : دولت در مبارزه با فساد تلاش بیشتری کند و باید یکی پس دیگری نواقصات خود را رفع کند .

,

وی در ادامه گفت :  قطعا مردم منتظر کنترل قیمت ها و آرامش در بازار هستند و امیدواریم ک دولت مردان مسئولین راس ، هرچه سریعتر با انتخاب مسئولین انقلابی و پای کار مشکلات ،ازجمله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کنند‌.

,

امام جمعه شهرستان بهمئی در ادامه در بحث واکسیناسیون و شرایط کرونا در کشور گفت :در بحث واکسن کرونا ستاد ملی کرونا ، آمار دقیق به مردم ارائه دهند، و مستندات کارهای انجام شده در خصوص کرونا را هم به مردم و هم به دنیا بدهند و آمار واکسن در زمینه وتاثیر مثبت آن و یا عوارض ناشی از تزریق واکسن کرونا را نشرر دهند تا مردم هرچه زودتر بتوانند با میل و رغبت بیشتر واکسیناسیون خودرا انجام دهند.

,

وی درخصوص سند تحول آموزش و پرورش گفت :باید سند تحول آموزش پرورش به درستی اجرا شود و سند ۲۰۳۰ اثراتش حذف شود، چرا که در آینده نزدیک اگر این مشکلات حل نشوند ما بشدت با کمبود نیروی کار مواجه خواهیم شد.

,

در پایان مراسم  قطع نامه به مناسبت روز یوم الله ۱۳ آبان خوانده شده و مردم و مسئولین یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

4

, ,

خبرنگار: ستوده
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه