اخبار داغ

استاندار زنجان:

تکمیل سدهای نیمه تمام استان در سفر رئیس جمهور به زنجان مطرح می‌شود/ مسئله آب در استان زنجان نگران کننده است

تکمیل سدهای نیمه تمام استان در سفر رئیس جمهور به زنجان مطرح می‌شود/ مسئله آب در استان زنجان نگران کننده است
استاندار زنجان با اشاره به اهمیت برگشت آب به چرخه مصرف، گفت: هیچ طرح صنعتی به استان بدون کمک به توسعه چرخه فاظلاب به استان نمی‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در شورای حفاظت آب استان زنجان با بیان اینکه ما برای آب نگرانیم و این نگرانی را باید همه ما داشته باشیم، اظهار کرد: باید در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای مشکل آب تدبیر شده تا مسئله آب را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برنامه های میان مدت برای آب در نظر گرفته شده است، ابراز کرد، یکی از این برنامه‌ها تسریع در اجرای طرح سد‌های نیمه تمام استان است.

,

استاندار زنجان با تاکید بر اتمام و بهره برداری از سدهای نیمه کاره استان زنجان، تصریح کرد: یکی از موضوعات اصلی سفر رئیس جمهور به استان کمک به اتمام سدها نیمه کاره استان است.

,

وی با اشاره به زمانبر بودن اتمام پروژه سدهای نیمه کاره استان زنجان، عنوان کرد: اعتبارات محدود بوده اما با این وجود اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

,

افشارچی با بیان اینکه چند کار مهم باید در استان انجام شود و این هنر مجموعه مدیریتی استان است، افزود: یکی از این کارها کمک تمام دستگاه‌ها برای افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی استان است.

,

وی با اشاره به نیاز استان به یک مطالعه دقیق برای صرفه جویی در آب کشاورزی، ابراز کرد: مصرف آب در کشاورزی در مقایسه با مصرف آب شرب در استان بسیار زیاد است و صرفه جویی در مصرف آب بخش کشاورزی تاثیر بسیاری در کنترل مصرف منابع آب دارد.

,

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت استفاده از آب،  فاضلاب تصفیه شده در حوزه تولید، تصریح کرد: استفاده از آب فاضلاب در حوزه تولید یک اولویت در استان است و بنده به دنبال تحقق این موضوع در استان هستم.

,

وی با بیان اینکه این هنر ما است که بتوانیم در چهار سال آینده صنعت استان را از آب های زیر زمینی و روان آب ها مستقل کنیم، ابراز کرد: این موضوع باید به عنوان یک هدف مهم در استان در نظر گرفته شود.

,

افشارچی با بیان اینکه هیچ طرح صنعتی به استان نمی آید مگر به توسعه فاضلاب و برگرداندن آب به چرخه استفاده به ما کمک کند، افزود: این امر در بحث بهداشت هم بسیار کمک کننده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه