اخبار داغ

کارشناس رسانه:

همکاری؛ راهکاری برای نظارت بر بازی‌های رایانه‌ای کودکان

همکاری؛ راهکاری برای نظارت بر بازی‌های رایانه‌ای کودکان
حجت الاسلام مصطفی طالبی گفت: یکی از راهکارهای ساده برای نظارت بر بازی‌های رایانه‌ای همراهی و همکاری با بچه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از راهکارهای ساده برای نظارت بر بازی های رایانه ای همراهی و همکاری با بچه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام مصطفی طالبی خطاب به والدین افزود: گاهی وقت‌ها برای اینکه نظارت کنید، لازم است خودتان با بچه ها بازی های رایانه ای انجام دهید.
,
 
,
وی با بیان اینکه مشارکت دو فایده اساسی دارد، گفت: اول اینکه بچه‌ها با شما همراهی می کنند و دوم اینکه وقتی شما با بچه ها همکاری کردید، دیگر آنها جلوی شما گارد نمی گیرند و راحت تر حرف شما را می پذیرند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اگر بعد از چند دقیقه بازی کردن یا زمانی که مدت بازی تمام شد، شما به فرزند خود بگویید بازی کافی است راحتر حرف شما را قبول می کند.
,
 
,
حجت الاسلام طالبی افزود: همزمان که با بچه ها بازی می کنید متوجه می شوید که کودک شما چه بازی ای را بازی می کند و اگر در آن بازی آسیب یا نکته ای باشد، به راحتی می بینید و تذکر می دهید.
,
 
,
وی ادامه داد: کودکان بسیار باهوش هستند و هر تذکری را نمی پذیرند شما فقط با همکاری و همیاری با فرزند دوست می شوید به راحتی می توانید بهترین آموزه ها را به آنها تذکر دهید.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: نقش بازی های رایانه ای در بازی‌های امروزی غیرقابل انکار است و روز به روز در حال گسترش است بنابراین با نظارت، کنترل صحیح و انتخاب درست بازی می توانید آسیب های این بازی‌ها را کاهش دهید.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه