اخبار داغ

زارع مطرح کرد

اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات/وام یک میلیونی تومانی به زائرین دانشگاهی

اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات/وام یک میلیونی تومانی به زائرین دانشگاهی
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: 108 کاروان از سراسر کشور در طول مدت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، به صورت زمینی و هوایی، عازم عتبات عالیات خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات از 6 آبان‌ماه با اعزام یک کاروان دانشجویی از استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و تا اول دی‌ماه در سراسر کشور ادامه دارد که در طول این مدت 108 کاروان از دانشگاهیان به صورت زمینی و هوایی از سراسر کشور عازم عتبات عالیات می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: این کاروان‌ها شامل اساتید دانشگاه‌ها، کارمندان، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران و متاهلین است.

,

زارع گفت: تاکنون 64 کاروان راهی عتبات عالیات شدند و هم اکنون 9 کاروان دانشجویی در کربلای معلی و 6 کاروان دیگر در نجف اشرف مستقر هستند.

,

معاون اعزام ستاد در خصوص برنامه‌های ویژه کاروان‌های دانشگاهی گفت: از برنامه‌های ویژه کاروان‌های دانشگاهیان در عتبات می‌توان به بازدید از موزه حرم حسینی، اماکن تاریخی اطراف حرم در نجف اشرف و کربلا اشاره کرد. همچنین نمایندگان ستاد در دو شهر نجف و کربلا مستقر هستند و جهت بهره‌وری معنوی زائرین مداح و خبرنگار نیز جهت پوشش خبری مستقر شده‌است.

,

وی ادامه داد: از مزیت‌های عمده کاروان‌های عتبات دانشگاهیان یک‌دست بودن کاروان و اعطای وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی به زائرین دانشگاهی است.

,

معاون اجرایی ستاد گفت: همزمانی اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ایام ماه‌های محرم و صفر شور و حال خاصی به زائرین دانشجو بخشیده‌است و ما در این دوره با استقبال بی‌نظیر دانشگاهیان جهت تشرف به عتبات عالیات مواجه هستیم.

,

زارع گفت: زائرین در سه درجه A،B،C به عتبات اعزام می‌شوند و با توجه به دوری و نزدیکی هتل‌ها به حرم در دو شهر نجف و کربلا قیمت‌ها متغیر است.

,

‌گفتنی است دانشجویان 3 روز در شهر نجف اشرف و 4 روز در کربلا مستقر هستند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه