اخبار داغ

سرمربیان سپاهان و تراکتور چه گفتند؟

نویدکیا: نبایو احساسی و بدون تفکر بازی کنیم/ سولدو: آماده نمایشی خوب مقابل سپاهان هستیم

نویدکیا: نبایو احساسی و بدون تفکر بازی کنیم/ سولدو: آماده نمایشی خوب مقابل سپاهان هستیم
سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در نشست خبری پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم. هر ۲ تیم بازی قبلی را از دست داده‌اند و می‌خواهند از این مسابقه امتیاز خوبی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تراکتور سرمربی جدیدی انتخاب کرده که نمی‌دانیم چه سبک و دیدگاهی دارد. برای ما مهم است که ساختار و روند هفته‌های گذشته را تکرار کنیم و باید با جدیت این کار را انجام دهیم.
,
وی خاطرنشان کرد: باید ۳ امتیاز از دست رفته هفته قبل را جبران کنیم اما این به این معنی نیست که بدون تفکر و احساسی بازی کنیم. باید بازی منطقی ارائه کنیم. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.
,
نویدکیا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل کارت قرمز در بازی قبلی محروم است و از داوود رجبی به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم استفاده کنیم. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.
,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم تجربه تلخی پیش آمد. امیدوارم هواداران رعایت کنند و توجه کنند که کار اشتباهی بود که انجام می‌شد.
,
 
,
زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: وقت کمی برای آماده کردن تیم داشتم. سه جلسه تمرینی انجام داده‌ایم و با بازیکنان آشنا شده‌ام.
,
وی در خصوص میزان شناخت از سپاهان، گفت: شناخت خوبی از سپاهان پیدا کرده‌ام. چند فیلم از این تیم دیده‌ام و باتوجه به جایگاهی که در جدول دارند و کیفیت بازی‌شان، یکی از تیم‌های مدعی به شمار می‌روند.
,
سولدو تاکید کرد: آماده ارائه یک نمایش بسیار خوب مقابل سپاهان هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه