اخبار داغ

وقتی ماجدی تیموریان را با برادرش اشتباه میگیرد!

قابل توجه سرپرست استقلال با ادبیات ویژه اش!

قابل توجه سرپرست استقلال با ادبیات ویژه اش!
سرپرست استقلال خبری را تکذیب می کند که خود بازیکن تیمش آن را تایید کرده آن هم با ادبیات ویژه اش!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا میرشاد ماجدی در گفت و گو با فارس، خبری را تکذیب کرده که خود تیموریان خبر را تایید کرده است!! وی در مورد اینکه گفته می شود دیروز در تمرین استقلال بین آندرانیک تیموریان و لیدرهای باشگاه درگیری لفظی و فیزیکی رخ داده اظهار داشت: نمی دانم برخی این خبرها را از کجا می آورند. تمرین تمام شده بود که متوجه یکسری داد و بیدادها شدم وقتی بیرون امدم دیدم یکی از لیدرها داد می زد ولی من آندو را اصلا ندیدم و او را سوار بر ماشین دیدم که در حال رفتن بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خود تیموریان خبر را تایید کرده است,

وی افزود: کدام درگیری فیزیکی؟ این خبر دروغ محض است و کسانی که چنین خبرهایی را می دهند و آنهایی که بدون تحقیق می نویسند وجدان ندارند. می خواهند تیم استقلال را به حاشیه ببرند. مگر شهر هرت است که کسی بخواهد سر تمرین چنین دعوایی کند. مگر تهران قدیم است که کسی به خود جرات دهد سر تمرین دست روی بازیکن بلند کند و از این جور اتفاق ها رخ دهد.

ماجدی در مورد سفر تیم به اصفهان گفت: امروز ساعت 17:20 راهی اصفهان می شویم و در هتل سفیر اقامت داریم بعد از مسابقه هم ساعت 22:30 به تهران باز می گردیم.
,
,
,
,
 
,

به گزارش دانا ، قابل توجه جناب ماجدی که رگ گردنش سریع بیرون می زند!! بهتر است یه خرده خبر را بخواند و بعد حرف بزند اولا ما نوشتیم سرژیک تیموریان دوم اینکه خود تیموریان هم روز گذشته به طور تلویحی خبر را تایید کرد سوم اینکه برادر جان یه خرده بیشتر به اعصابت مسلط باش و از ادبیات بهتری استفاده کن!! شهر هرت! در شان شما نیست  اخر برادر من اول خبر را بخوان بدان در مورد چی هست بعد تند تند تند  درافشانی کن و از تهران قدیم و دست بلند کردن روی بازیکن حرف بزن! اخر برادر جان در تهران قدیم هم برخی از چهره های خیلی ویژه را که در اطراف تمرین استقلال مشاهده می کنیم هم کمتر دیده ایم! چهره هایی که  خیلی موجه نیستند! 

, دانا ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه