اخبار داغ

رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان در گفتگو با دانا:

مواضع امام خامنه‌ای در تحولات منطقه کاملا درست است/دفاع از بیت المقدس دفاع از اسلام و مسلمانان است

مواضع امام خامنه‌ای در تحولات منطقه کاملا درست است/دفاع از بیت المقدس دفاع از اسلام و مسلمانان است
رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان با اشاره حمایت های ایران از مدرم مسلمان عراق و سوریه گفت: مواضع امام خامنه ای در تحولات منطقه ارزشمند و مورد تایید مردم افغانستان است.
[

مولوی عبدالرئوف توانا رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به موضوع وحدت میان در مسلمانان اظهار داشت: امت اسلامی امت واحده است و شیعه و سنی به دستور قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام رسالت دارند و مکلف‌اند که دست‌به‌دست هم بدهند و از ارزش‌ها اسلامی دفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان ضمن اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی افزود: امروز نخستین قبله مسلمین مورد تهاجم قرارگرفته است که مسلمانان باید از آن دفاع کنند و اجازه ندهند که دشمن از نقاط ضعف آنان استفاده شوم و سوء کند.

,

وی ادامه داد: دفاع از بیت المقدس دفاع از اسلام و مسلمانان است که نباید در حاشیه تحولات اخیر جریان های تکفیری نادیده گرفته شود.

,

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب در افغانستان با اشاره به مواضع ایران در عراق و سوریه گفت: ما مواضع امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در قضایای امت اسلامی را به‌طور کامل درست می دانیم و تأیید می‌کنیم و ارزشمند می‌دانیم و حرکت ایشان را حرکتی برای امت اسلامی می‌دانیم.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه