اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی متعدد همزمان با هفته بسیج در استان زنجان/ لزوم ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران

برگزاری مسابقات ورزشی متعدد همزمان با هفته بسیج در استان زنجان/ لزوم ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در طول هفته بسیج در استان زنجان، گفت: ورزش استان زنجان نیازمند ترویج روحیه بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خلیلی در حاشیه تقدیر از قهرمانان کشوری شطرنج در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی شطرنج به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات به پایان رسید و تجلیل از ورزشکاران انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ما برای پرورش استعداد‌ها و استعداد یابی قهرمانان آینده، آمایش سرزمین را در تمامی رشته‌ها انجام دادیم، ابراز کرد: آمایش سرزمین از امسال در زنجان رقم خورد که این یک اتفاق خوبی برای ورزش استان می‌باشد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال مسابقات استعداد‌های برتر برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم ورزش شطرنج با استعداد‌هایی که در استان ما وجود دارد در این مسابقات هم خوب بدرخشد.

,

وی با بیان اینکه ما در ورزش استان مربی محوری را به قهرمان محوری تغییر رویکرد داده‌ایم، عنوان کرد: حمایت از مربیان را برای حضور حداکثری در مسابقات استعداد‌های برتر در دستور کار قرار دادیم که این امر می‌تواند راه توسعه ورزش استان را فراهم کند.

,

خلیلی بیان کرد: امیدوارم با حضور فعال هیئت‌های ورزشی، استعداد یابی‌ها به آن هدف عالی که در استان داریم برسیم.

,

وی با گرامی داشت هفته بسیج، افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات متعددی در استان زنجان برگزار می‌شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه روز پنج شنبه همایش پیاده‌روی استانی به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‎شود، ابراز کرد: انتظار داریم در ورزش ما روحیه بسیجی حاکم شود و اخلاق بسیجی و روحیه بسیجی را در بین ورزشکاران ترویج کنیم.

,

وی با بیان اینکه ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران نیازمند فرهنگ سازی است، ادامه داد: در استان زنجان ورزشکاران اخلاق‌مدار و با روحیه بسیجی زیادی حضور دارند.

,

خلیلی خاطر نشان کرد: ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران نیاز است و امیدوارم این روحیه بیش از پیش در استان ما حاکم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه