اخبار داغ

فرازی از وصیت نامه شهید عبدالجلیل کارکوب زاده؛

شهیدی که به هنگام شهادت چشمانش باز و لبانش خندان بود، درست طبق آرزویش+ عکس

شهیدی که به هنگام شهادت چشمانش باز و لبانش خندان بود، درست طبق آرزویش+ عکس
شهید عبدالجلیل کارکوب زاده که متولد آبادان بوده و در سن 22 سالگی جام شهادت را سرکشید و عاشقانه در آغوش رحمت بی پایان الهی آرمید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنان قم ، شهید عبدالجلیل کارکوب زاده که متولد آبادان بوده و در سن 22 سالگی جام شهادت را سرکشید و عاشقانه در آغوش رحمت بی پایان الهی آرمید. در ادامه فرازی از وصیت نامه این بزرگوار را باهم می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم ، , زنان قم ، , زنان قم ، , زنان قم,

به مادرم بگویید که من با اشتیاق به پیشواز شهادت می روم. به هنگام دفن چشمانم را باز بگذارید تا دیگران بدانند که با چشمانی باز و درونی آگاه به استقبال شهادت می روم. دستانم را باز بگدارید که بدانند حال که به استقبال مرگ و شهادت می روم هیچ چیز با خودم به آن دنیا نخواهم برد چون بزرگترین چیزها(بهشت جاویدان) درآن سرای ابدی در انتظارم می باشد.

,

مادر، از تو می خواهم که همچون مادران دیگر که شهادت فرزندان آنهابرایشان مایه غرور و شادی روح آنهاست تو نیز از شهادتم خوشحال باش؛ بخند و افتخار کن و خدای را سپاس بگوی که پسرت نیز همچون پاسداران و سربازان دیگر اسلام که به شهادت رسیدند به آرزوی دیرینه اش که همان جان دادن در راه خدای بود رسید.

,

مادر، باور کن که من به افتخار عظیمی نایل شدم و اینرا بدان که خون شهید همیشه در جوشش است و خون شهید هرگز نمی خوابد و سرانجام طغیان کرده و تمامی قاتلین را در خود خفه خواهد کرد.

,

چه بگویم فقط این را می دانم از اینکه در راه حق و برای دفاع از وطن کشته می شوم خیلی خوشحالم...

,

مادر، به همه بگویید که هیچ گاه از راه حق دور نشوید که اگر غافل بمانید به راه شیطان رفته اید.

,

وصیت نامه شهید چند ساعت قبل از شهادت

, وصیت نامه شهید چند ساعت قبل از شهادت,

مادر عزیز و گرامی ام، خدا می داند چقدر در لحظه های آخر دلم می خواست تورا ببینم. مادر جان مرا ببخش که تورا خیلی اذیت کردم ولی تو باتحمل این همه رنج و مشقت طاقت کردی و مرا با خون جگر بزرگ کردی و من فقط با کشته شدنم در راه خدا می توانم جواب زحمات تورا بدهم. مادر، حلالم کن و گناهانم را ببخش.

,
,
, ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه