پرسپولیس ۱ - صنعتنفت صفر؛
لیگ برتر فوتبال| بازگشت تماشاگران؛ دوایِ دردِ پرسپولیس بحرانزده/ یک گل سالم سرخها سوخت!
دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و صنعتنفت با پیروزی تیم میزبان خاتمه یافت.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمهای فوتبال پرسپولیس و صنعتنفت طی دیداری در چارچوب هفته ششم بیستویکمین دوره از رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه - ۳ آذرماه) و در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,مطابق هفته گذشته که ۵۰۰۰ تماشاگر برای تماشای دیدار تیمهای فوتبال استقلالو نساجی مجوز بازگشت به استادیوم آزادی را پیدا کردند، در این هفته هم این اتفاق خوشآیند برای سرخپوشان افتاد تا هواداران پرسپولیس پس از قریب به ۲ سال به ورزشگاه برگردند.
,انتظار میرفت با وجود اتفاق مذکور؛ نمایش پرسپولیسیها بهتر باشد که همینگونه هم شد. سرخپوشان از همان دقایق ابتدایی بازی قصد در موقعیتسازی و افزایش فشار روی دروازه تیم نفتی را داشتند که علیرغم تلاشهای بسیار در نیمه نخست گلی ردوبدل نشد.
,اتفاق مهم این بازی اما در نیمه دوم رخ داد؛ جایی که شوت سرکش مهدی عبدی پس از حملات بسیار پرسپولیسیها با برخورد به تیرک دروازه از خط آن عبور کرد اما داور اعتقادی به گل نداشت.
,سرخها پس از این ناداوری اما از پای ننشستند تا نخستین گل این دیدار را میلاد سرلک به ثمر برساند.
,روی یک اشتباه از سوی حامد لک در دقایق پایانی نزدیک بود که دروازه سرخها باز شود اما در نهایت پرسپولیس توانست به مدار برگردد و پیروز بازی لقب بگیرد.
,
پرسپولیس ۱
گل: میلاد سرلک (۷۰)
,
صنعتنفت صفر
گل: -
,
ارسال دیدگاه