اخبار داغ

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه:

صلابت، ایثار و شجاعت بسیجیان، تمام توطئه های نظامی و امنیتی دشمن را با شکست مواجه کرده است

صلابت، ایثار و شجاعت بسیجیان، تمام توطئه های نظامی و امنیتی دشمن را با شکست مواجه کرده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: صلابت، ایثار و شجاعت بسیجیان قهرمان تمام توطئه های نظامی و امنیتی دشمن مستکبر را به شکست کشانده و آنان را به خاک مذلت انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی پیش از ظهر امروز در اجتماع هزاران نفری بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: بسیج ظرفیت منحصر به فردی است که بعد از نعمت اسلام و ولایت به مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  تابان تربت,

 

,

وی افزود: امام راحل این تشکل مقدس را با ۲۰ میلیون بنا نهاد و در ادامه با افزایش جمعیت کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی این تشکل را دهها میلیونی خواندند.

,

 

,

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان اسلام در حال گسترش است و این فرهنگ هم اکنون در کشورهای لبنان، سوریه و عراق توانسته در برابر توطئه های جبهه استکبار مقاومت کرده و بزودی پیروز نهایی میدان نبرد شوند.

,

 

,

سرهنگ گرایلی بیان داشت: امروز اصلی ترین رسالت مجموعه بسیج در این مرحله از انقلاب کمک به ارتقای کیفی نظام اسلامی ، تلاش گسترده و همه جانبه برای تحقق جامعه اسلامی و همچنین زمینه سازی فکری و عملی برای شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه افزود: باید با برنامه ریزی و اقدام هم جانبه با محوریت تربیت کادر مومن و توسعه امر به معروف و نهی از منکر حرکت در این مسیر را هموار سازیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه