اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

ارزش مجاهدت در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در کوچه‌های خرمشهر نیست

ارزش مجاهدت در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در کوچه‌های خرمشهر نیست
سردار جهانبخش کرمی ، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ارزش مجاهدت امروز در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شلمچه و خرمشهر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان اظهار داشت: جنگ توسط استکبار جهانی با فرماندهی آمریکا و صهیونیست‌ها علیه نظام اسلامی تحمیل شد در حالی که در این جنگ جهانی نظام اسلامی با یاری خداوند متعال، امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه به مقابله با دشمن پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در جنگ مهمات، اسلحه، ابزار و موشک لازم در اختیار رزمندگان نبود، افزود: آنقدر این مشکل جدی بود که در عملیات‌ها هر فردی تنها اجازه محدود از این تجهیزات را داشت.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز جنگ فراهم بود و به همین دلیل امام خمینی‌(ره) فرمود:" با بسیجیان در برابر دنیای کفر شما می‌ایستیم" که با این سرمایه توانستیم در برابر ابرقدرت‌های شرق، غرب ایستاده و ابهت غرب و شرق را شکسته و 220 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کنیم.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پس از عملیات کربلای 5، عشق، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان بود که سرنوشت جنگ را تعیین کرد.
,
 
,
سردار کرمی با بیان اینکه در حال حاضر با جنگ 42 ساله اقتصادی با ابرقدرت‌ها درگیر هستیم که مرکز فرماندهی آن همچنان آمریکا است، افزود: این جنگ تمام عیار است و سرو صدا ندارد اما شکننده و خرده کننده است.
,
 
,
وی یادآور شد: در جنگ اقتصادی حتی دارو هم تحریم شده است و دشمن از همه ابزار برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه ذخایر و منابع نظام اسلامی در کشور به وفور وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: امروز مردم ولایی در رکاب فرمانده کل مقام معظم رهبری پای کار هستند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است اما گاهی کوتاهی انجام شده و حل مشکلات کشور به چیزهای دیگر گره زده شده است.
,
 
,
سردار کرمی ادامه داد: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه و مردم انقلابی آماده هستند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنند.
,
 
,
وی برضرورت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: پیام مقام معظم رهبری قدردان بودن جایگاه بسیج است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
,
 
,
این مسئول گفت: مجاهدت امروز در جبهه اقتصادی به مراتب کمتر از جنگ در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شلمچه و خرمشهر نیست.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: باید همگان در جبهه اقتصادی حضور داشته باشند چرا که از یک دست صدا در نمی‌آید بسیج و سپاه کمک کار دستگاه‌های اجرایی هستند که اگر سازمان‌ها پای کار باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه