اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجیان در حراست از نظام همیشه در صحنه حاضرند

بسیجیان در حراست از نظام همیشه در صحنه حاضرند
فرمانده سپاه عاشورا گفت: همه ی بسیجیان پشت سر نظام ایستاده اند و جهت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و میهن گرانقدر همیشه در صحنه حاضرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، سردار غلامعسکر کریمیان در اجتماع بزرگ بسیجیان که به مناسبت روز بسیج در تبریز برگزار شده بود، گفت: امروز بسیجیان ما در ولایت پذیری و اطاعت از فرمانده به عنوان الگو در جهان معرفی شده اند.

وی ادامه داد: همه ی بسیجیان پشت سر نظام ایستاده اند و جهت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و میهن گرانقدر همیشه در صحنه حاضرند.

وی افزود: زمانی که انقلاب جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن 57 بدون تکیه به شرق و غرب پیروز شد، دشمنان اسلام احساس خطر کردند و بر همین اساس تدابیر بیشماری جهت مقابله با این نظام اندیشیدند.

کریمیان خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب با مطرح کردن مسائل قومیت گرایی و تجریه طلبانه در صدد ایجاد اختلاف در دولت تازه شکل گرفته ی ایران و وارد ساختن ضربه ی مهلک به بدنه ی نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند.

وی افزود: استکبار جهانی پس از عدم حصول نتیجه، از یک سو محاصره ی اقتصادی را در دستور اجرا قرار داد و از سویی دیگر با تحریک صدام و به راه انداختن جنگی فرسایشی  در صدد پیشبرد اهداف خود بر آمد.

کریمیان خاطر نشان کرد: اما رهبری های امام خمینی(ع) و پشتیبانی بی دریغ مردم نگذاشت اهداف دشمنان در این کشور به سر انجام برسد.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: جنگ هشت ساله ما جنگی نابرابر و در واقع تقابل حق و باطل بود که صدام به نیابت از استکبار جهانی در آن حضور یافته بود و با اینکه مجهزترین ارتش را در اختیار داشت، نتوانست در برابر اراده ی پولادین بسیجیان کاری از پیش ببرد.

کریمیان متذکر شد: جریان مقاومتی که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند، امروز به الگویی برای عدالت خواهان در اقصی نقاط جهان مبدل شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز باید با تولید علم و نهضت نرم افزاری و تزکیه ی نفس جایگاه ایران را در جهان ارتقا داده و به عنوان دولت بی بدیل و همچنان الگو برای جهانیان باشیم.

گفتنی است اجتماع بزرگ "شکوه مقاومت" با حضور بسیجیان گردان های ناحیه ی بسیج غدیر، ولایت، امامت و گردان های تحت امر سپاه عاشورا، خانواده های معزز شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی صبح امروز در میدان ساعت الی چهار راه باغشمال تبریز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه