اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان:

حضور بسیج مساوی با حضور ملت است

حضور بسیج مساوی با حضور ملت است
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور بسیج مساوی با حضور ملت است، گفت: این موضوع برای استکبار جهانی یک کابوس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دیارباران»، سردار هامون محمدی در همایش اجتماع بزرگ بسیجیان در رشت با تاکید بر اینکه بسیج یادگار ارزشی امام راحل با وظیفه حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج عصاره فطر امام و نهادی مقاوم در دوران دفاع مقدس و سازندگی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دیارباران»،,

وی با تاکید بر ساختار ارزشی و فرهنگی بسیج، تصریح کرد: این نهاد برای جنگ تاسیس نشد و بسیج با تدبیر امام راحل و به عنوان تضمین کننده ماندگاری انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با استناد بر فرموده امام خمینی (ره) با این مضمون که «بسیج لشگر مخلص خداست، اضافه کرد: امام راحل خود با تفکر بسیج نظام جمهوری اسلامی ایران را هدایت کرد.

,

وی این نهاد ارزشی را متعلق به مردم دانست و بیان کرد: بسیج باید در کنار تحول درونی خود با استفاده از قابلیت های درونی در موضوعات اعتقادی و سیاسی با اخلاص در جریان بصیرت افزایی حرکت کند.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان اسلامی سازی جامعه را وظیفه بسیج برشمرد و با تاکید بر اینکه وظیفه بیرونی این نهاد ارزشی امر به معروف و نهی از منکر در بستر بصیرت افزایی است با معرفی ایران به عنوان کشوری با برخورداری از ولایت فقیه زیر سایه حاکمیتی با ساختار اسلام ناب محمدی، (ص)  افزود: ایران اسلامی الگوی استکبار ستیزی در جهان است.

,

وی با بیان اینکه با تفکر بسیجی هواپیمای جاسوسی دشمن شناسایی و به سلامت در خاک ایران فرود می آید، اظهار کرد: ساخت پهباد ایرانی یک تحول در بستر پیشرفت های نظامی ایران اسلامی به شمار می رود پروژه ای که در آمریکا به صورت سری بعد از سال ها با هزینه های میلیارد دلاری ساخته شد.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در جریان اقتصاد مقاومتی از صرف 40 میلیارد تومان با اشتغال زایی وسیع در حوزه های مختلف خبرداد و در مورد ابعاد فرهنگی فعالیت های بسیج ابراز کرد: بسییج بصیرت افزایی را باید در قالب حلقه های صالحین به جامعه منتقل کند.

,

محمدی با تاکید بر اینکه فتنه گران 88 در شکل گیری این اتفاق تخریبی از گردونه انقلاب اسلامی خارج شدند، اظهار کرد: حضور بسیج مساوی با حضور ملت است و این موضوع برای استکبار جهانی یک کابوس است.

,

مکتب امام راحل به دانشگاه جهانی تبدیل شده است

, مکتب امام راحل به دانشگاه جهانی تبدیل شده است,

مجید دوهندو فرمانده سپاه مرکزی رشت نیز در این همایش با معرفی گیلان به عنوان استانی ولایت مدار و دیار هشت هزار شهید گیل مرد در تاریخ دفاع مقدس، گفت: امام راحل معلم بسیجیان، بسیج را از خود در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.

,

وی در ادامه این مطلب، تصریح کرد: بسیج به عنوان عامل موفقیت در صحنه های مختلف در مسیر اعتماد به خداوند متعال به این پیشرفت ها در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی و اقتصادی دست یافته است.

,

فرمانده سپاه مرکزی رشت در خاتمه اظهار کرد: مکتب امام راحل به عنوان بستر ظهور بیداری اسلامی در جهان در جریان استکبار ستیزی به دانشگاه جهانی تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه