اخبار داغ

پوستر/ زندگی به سبک منتظر

پوستر/ زندگی به سبک منتظر
رهبر معظم انقلاب: انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد,نیست.انتظار حرکت است.انتظار امادگی است.این امادگی را باید در وجود خودمان,در محیط پیرامون خودمان حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نیمه شعبان فرصت و بهانه را فراهم آورد تا به مرور فرهنگ و واژه ای به نام انتظار ببردازیم. واژه ای که گاه به دلیل بی توجهی و نگاههای غلط و عامیانه تا جائی پیش می رود که امر فرج را نیز  به تأخیر می اندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

می توان با نگاهی دوباره به  موضوع انتظار و ورود این واژه به عمل و زندگی روزمره، تعریفی صحیح و کاربردی و در عین حال مورد رضایت  امام زمان (ع) را فراهم نمود. رهبر معظم انقلاب در یکی از بیاناتشان به موضوع انتظار این گونه اشاره می نمایند:

,

" انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد,نیست.انتظار حرکت است.انتظار امادگی است.این امادگی را باید در وجود خودمان,در محیط پیرامون خودمان حفظ کنیم."

,

در مطالب قبلی به سه موضوع اخلاق در کسب و کار، تربیت فرزند و خدمت به خانواده پرداخته شده و در این پوستر به موضوع  احسان به والدین و به ویژه به مادر و اثرات آن در زندگی منتظر واقعی اشاره شده است. موضوعی که در قرآن کریم با تاکید بسیار پس از عدم شرک ورزیدن به خداوند متعال آورده شده و در روایات و احادیث تأکید فراوانی به احترام و نکوداشت پدر و مادر شده است.

, اخلاق در کسب و کار, تربیت فرزند, خدمت به خانواده,

, ,

منبع: فرهنگ نیوز

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه