اخبار داغ

ایوبی در مسکو چه می‌کند؟

ایوبی در مسکو چه می‌کند؟
در آستانه افتتاح مدرسه ملی سینمای ایران و به انگیزه ایجاد ارتباطات آموزشی و پژوهشی آن با مراکز معتبر جهان، تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه مسکو به امضا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، در این تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دو جانبه در زمینه‌های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو بین دو کشور، برگزاری کارگاه‌های کوتاه و بلند مدت، برگزاری هفته‌های فیلم، اکران هم زمان فیلم‌های هنر و تجربه در سالن‌های سینمایی ایران دانشگاه مسکو و مراکز دیگر آموزشی روسیه پیش از این بین دانشگاه دولتی سینمای روسیه و سازمان سینمایی بررسی شده و اهم موارد آن از جمله نحوه اجرایی شدن قریب الوقوع آن مورد توافق طرفین قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

نسخه نهایی این تفاهم‌نامه طی مراسمی و پیش از برنامه اختتامیه جشنواره فیلم دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز سینمایی جهان با حضور اساتید و سینماگران روسیه توسط "و.س.مالیشف" رییس دانشگاه دولتی سینما تئاتر این کشور و "حجت الله ایوبی"، رئیس سازمان سینمایی به امضاء رسید.

,

رئیس سازمان سینمایی در سفر خود به روسیه، علاوه بر بازدید از مرکز سینمایی موس‌فیلم با معاون وزیر فرهنگ روسیه دیدار و گفت‌وگو داشت.

,

طرفین در این دیدار بر گسترش جدی‌تر تبادلات دو جانبه سینمایی با امضای تفاهم‌نامه جدید و نیز برای برگزاری هفته فیلم طرفین در دو کشور و حمایت از تولیدات مشترک تأکید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه