اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات استاندار زنجان در خصوص بلاتکلیفی انتخاب شهردار/ به دنبال مصالحه بین اعضای شورای شهر زنجان هستیم

توضیحات استاندار زنجان در خصوص بلاتکلیفی انتخاب شهردار/ به دنبال مصالحه بین اعضای شورای شهر زنجان هستیم
استاندار زنجان با بیان اینکه الان زمان ورود حاکمیتی به مسئله شهردار نیست، گفت: به دنبال مصالحه اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین وضعیت شهرداری زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون شورا را برای انتخاب شهردار موظف کرده است، ورود ما در این موضوع ارشادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: قبل از این که اینجا بیایم صحبت هایی بود که تمام این عزیزان را به سمتی ببریم که باهم مصالحه کنند تا شهر ضرر نبیند.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: قانونا ورود من به این موضوع ورود حاکمیتی نمی‌تواند باشد مگر اینکه به یک نقطه ای برسد که الان وقتش نیست.

,

وی با اشاره به دلیل حاشیه های انتخاب شهردار در تمامی سال ها، عنوان کرد: حزب و تحزب درست و حسابی حل کننده مشکل شهرداری است.

,

افشارچی تصریح کرد: حزب باید وجود داشته باشد و شهردار از داخل حزب بیرون بیاید و حزب پشتوانه شهردار باشد و شورای شهر هم بر اساس حزب پیش برود.

,

وی با بیان اینکه چون ما حزب نداریم طبق معمول هرکسی از هر جایی ورود می‌کند و آن تبدیل می‌شود به انرژی هایی که برایند آن ها به یک سمت حرکت نمی‌کند.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشور در حوزه سیاسی نبود حزب در کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه