اخبار داغ

نماینده مردم سمنان در مجلس:

برخی کشورهای همسایه در به نتیجه نرسیدن مذاکرات موثر بودند

برخی کشورهای همسایه در به نتیجه نرسیدن مذاکرات موثر بودند
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با تاکید بر اینکه تمدید مذاکرات ژنو وعدم لغو تحریم ها بر قدرت ایران صدمه ای وارد نخواهد کرد، گفت:برخی کشورهای همسایه در به نتیجه نرسیدن مذاکرات موثر بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مرآت نیوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند« اگر از تمام خواسته های خود عقب بنشینید و همه این درها را ببندید و قفل کنید و کلیدها را به آنها بدهید باز هم آنها می گویند عقب تر بروید»، گفت: یکی از عمده دلائل به نتیجه نرسیدن مذاکرات زیاده خواهی طرف مقابل در مذاکرات بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت نیوز ,

خسروی  با تاکید بر اینکه تمدید مذاکرات ژنو وعدم لغو تحریم ها بر قدرت ایران صدمه ای وارد نخواهد کرد، افزود: پیدا کردن کشورهای جایگزین در مبادلات  برای مقابله با تحریم ها در آینده موثر است زیرا  این نبرد و زور آزمایی ما با کشورهای دیگر ادامه داشته و به  زودی پایان پذیر نیست.

,

وی اعلام رضایت مقام معظم رهبری و مجموعه نظام را از تیم مذاکره نشانگر حفظ خطوط قرمزها توسط آنان دانسته و تصریح کرد: تیم مذاکره کننده تمام تلاش خود را در حفظ خطوط قرمزها کرده و ما باید با تمام وجود و توان از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با موثر دانستن نقش برخی کشورهای همسایه در به نتیجه نرسیدن مذاکرات، اظهار کرد: ایران فقط در مقابل 6کشور برای مذاکره قرار نگرفته است بلکه طرف های مذاکره کننده در برابر ایران 13کشور هستند و تیم غربی همزمان با مذاکره با ایران با 7کشور دیگر در این خصوص مذاکره می کند.

,

خسروی ضمن تاکید بر انسجام مسئولین در برابر زیاده خواهی های دشمن،گفت: انسجام مجلس و دولت و مردم نظام فکری آنها را بهم می ریزد.

,

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی یکی از اشکالات عمده در مذاکرات را عدم تقسیم بندی مناسب زمان توسط تیم مذاکره کننده ایران دانسته و گفت: عمده زمان ما صرف قسمت فنی شد و برای مذاکره در خصوص لغو تحریم فرصت کافی نداشتیم.

,

خسروی خاطر نشان کرد:مشاوره و تعامل بیشتر گروه مذاکره کننده با مسئولین کشوری موجب برخورد راحت تر و بهتر در بخش های مختلف می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه