اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد

موضوع سرقت در خوانسار توسط برخی دامن زده شد

موضوع سرقت در خوانسار توسط برخی دامن زده شد
فرماندار خوانسار گفت: متاسفانه موضوع سرقت در خوانسار توسط برخی دامن زده شد در حالی که امسال ما با کاهش 27 درصدی سرقت در شهرستان رو به رو بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خوانسار چشمه سار، به مناسبت گرامیداشت هفته تشکیل بسیج مستضعفین جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار به میزبانی سپاه ناحیه خوانسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,
در این جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به حضور موثر بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اظهار کرد: امروز بسیج با سلاح بصیرت، علم و آگاهی در دوران های مختلف انقلاب اقدامات موثری را انجام داده است. 
,
سید حسن شفعتی با اشاره به عملکرد به موقع برخی از ادارات در جذب اعتبارات تملک دارایی گفت: در حال حاضر 70 درصد تملک دارایی محقق شده است.
,
وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور مدیران و مسئولان در روستاها افزود: حضور مسئولان در روستاها کم رنگ است و برخی از شوراهای روستاها نسبت به این موضوع انقاد دارند.
,
وی افزود: طی هفته گذشته سفر معاون امور عمرانی استانداری و قائم مقام وزیر مسکن را به شهرستان داشتیم که ضمن بازدید از پروژه ها و طرح های شهرستان تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.
,
شفعتی در ادامه با اشاره به موضوع سرقت های اخیر در شهرستان بیان داشت: در خصوص سرقت هایی که صورت گرفت آنچه که بیش از هر چیز به این موضوع دامن زد شایعاتی بود که در این زمینه ایجاد شد و امنیت شهرستان را تحت الشعاع خود قرار داد. 
,
وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان موفق به دستگیری باند 4 نفره ای شدند که عمدتا از شهرهای اطراف بوده اند و در سرقت از شهرستان های دیگر نیز دخیل بوده اند.
,
وی افزود: متاسفانه موضوع سرقت در خوانسار توسط برخی دامن زده شد در حالی که امسال ما با کاهش 27 درصدی سرقت در شهرستان رو به  رو بوده ایم.
,
در بخش دیگر این جلسه امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به ویژگی های اصلی بسیج که موجب حفظ و تداوم ان شده است اظهار کرد: این ویژگی بارز که حتی در طول نهضت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم همواره وجود داشته است حضور و وجود خداوند و استعانت از خداوند متعال در همه امور است.
,
حجت الاسلام رسول خواجه کریمی گفت: منهای خدا در هیچ امری حسنی وجود ندارد و عالی ترین ویژگی پیامبر ما نیز این است که از ابتدا تا انتها هیچ گاه بدون خدا کاری نکرده.
,
وی افزود: در زمان ما نیزحضرت امام (ره) با همه شجاعتشان که ناشی از خلوص و ارتباط ایشان با خداوند متعال بود به عنوان یک بسیجی بزرگ شناخته می شوند.
,
وی خاطر نشان کرد: ویژگی اصلی بسیجیان با خدا بودن است وترسیم زندگی با خدا است و فرهنگ بسیج فرهنگ معنویت خالص است.
,
نماینده ولی فقیه در خوانسار گفت: روح فرهنگ بسیج را می توان در کربلا دید و آن که به امام حسین علیه السلام عظمت داد خداوند متعال بود و بسیجی کسی است که چراغ دیده خدایی وی روشن است.
,
وی افزود: اگر در همه ملت های عالم فرهنگ با خدا بودن محقق شود آن روز، روز عزای مستکبرین است و اگر بخواهیم اسلام و فرهنگ بسیج در عالم فراگیر شود باید بندگان صالح خدا وارث زمین شوند و ما در حال زمینه سازی برای این موضوع هستیم و تشکیل بسیج مستضعفین نیز به همین جهت است.
,
گفتنی است در پایان این جلسه از دهیاران بسیجی خوانسار با اهداجوایز تقدیر شد.
,
 
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه