اخبار داغ

باشگاه شهر تولوس یکی از بهترین کلوب‌های قایقرانی در رشته اسلالوم است

رازقیان: برای تمرین در بالاترین سطح اسلالوم، تحصیل در فرانسه را انتخاب کردم/ همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد

رازقیان: برای تمرین در بالاترین سطح اسلالوم، تحصیل در فرانسه را انتخاب کردم/ همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد
بانوی لژیونر اسلالوم با اشاره به عضویتش در باشگاه فرانسوی گفت: فرانسه یکی از بهترین کشورها در رشته اسلالوم است و خوشحالم که همزمان با تحصیل می‌توانم در بالاترین سطح تمرینات را دنبال کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی رکسانا رازقیان بانوی لژیونر اسلالوم درباره‌ حضورش در کشور فرانسه اظهار داشت: تقریبا یک سال است که تحصیلات خود در رشته‌ی علوم ورزشی در کشور فرانسه را آغاز کرده‌ام و انگیزه‌ اصلی‌ام از انتخاب فرانسه تمرین کردن در شرایط جدید در کنار تحصیل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: توانستم در این مدت عضو باشگاه شهر تولوس شوم که یکی از بهترین کلوب‌های قایقرانی در رشته اسلالوم است.

,

رازقیان در خصوص این باشگاه قایقرانی توضیح داد: تونی استنگوئید که دارنده‌ی سه مدال طلای المپیک است در مقطعی عضو این باشگاه قایقرانی بوده و ورزشکاران دیگر این کلوب سابقه کسب مدال‌های مختلف در المپیک را در کارنامه‌ی خود دارند، به همین خاطر این کلوب شناخته‌شده، شرایط بسیار مطلوبی برای تمرین دارد.

,

وی در مورد نحوه‌ی عضویتش در این کلوب گفت: لازمه‌ی شرکت در مسابقات ملی کشور فرانسه، کسب امتیاز در مسابقات مختلف است و خوشبختانه من موفق شدم در سال گذشته با شرکت در مسابقات این امتیاز را به دست بیاورم و مجوز شرکت در مسابقات ملی را کسب کنم و در مسابقات آینده به عنوان یکی از ورزشکاران رسمی این کلوب حضور خواهم یافت.

,

رازقیان اضافه کرد: در سال تقریبا ۴ تا ۵ مسابقه در کشور فرانسه برگزار می‌شود که در پایان سال با توجه به نتایج این مسابقات، رنکینگ ورزشکاران مشخص می‌شود و به نوعی می‌توان گفت این رقابت‌ها لیگ اسلالوم فرانسه است.

,

ملی‌پوش کشورمان درباره وضعیت آمادگی‌اش اظهار کرد: روند برگزاری هر مسابقه به این ترتیب است که نفرات برتر هر مسابقه به فینالA و نفرات بعدی به فینالB صعود می‌کنند و به رقابت می‌پردازند. من موفق شدم در هر دو مسابقه ای که شرکت کردم به فینالA صعود کنم و از این نتیجه راضی‌ام چون نشان‌دهنده‌ی این است که آمادگی‌ام را در سطح مطلوبی حفظ کرده‌ام و سعی می‌کنم با ادامه‌ی تمریناتم در این کلوب به سطوح بالاتری پیشرفت کنم و آماده‌ی شرکت در مسابقات بزرگتر بشوم.

, A, B, A,

رازقیان در جواب به این سوال که “آیا در مسابقات پیش‌رو با پرچم کشوری دیگر حضور خواهد یافت؟” گفت: حتما همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد و برای افزایش آمادگی‌ام برای شرکت در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو تمریناتم را در این کلوب دنبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه