اخبار داغ

اشرفی اصفهانی در کرمانشاه:

خبردارید چه کاره شدم؟ پرونده بخور بخورها پیش من است/ هفتصد پرونده داریم که سه هزار میلیارد در برابر آن چیزی نیست

خبردارید چه کاره شدم؟ پرونده بخور بخورها پیش من است/ هفتصد پرونده داریم که سه هزار میلیارد در برابر آن چیزی نیست
محمد اشرفی اصفهانی با اذعان تلویحی به اینکه در سفر خود بعد از انتخابات 92 به کرمانشاه نماینده ویژه روحانی نبوده است، اینبار در اظهاراتی جدید مدعی شد که همه پرونده بخور بخور ها زیر دست اوست، به عنوان سیاست مداری کهنه کار! اعلام می کند که مهدی هاشمی به زودی تبرئه می شود، مدیران از وی درخواست کاهش انفصال خدمتشان را دارند و در پاسخ به هیچ سوالی نیز کم نمی آورد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل  از مرصاد، یکی از انتقادهای وارده به مدیریت دانشگاه ها از سوی دانشجویان و تشکل های دانشگاهی عدم موفقیت آنها در برگزاری برنامه های سیاسی  و فرهنگی و بهره گیری از اندیشمندان مطرح کشوری در این حوزه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مرصاد,

بسیاری از کارشناسان معتقدند دعوت از سخنران ها و تحلیلگران در عرصه های دانشگاهی مخصوصا در ماه های اخیر به جای در نظر گرفتن پارامترهای علمی و موضوعی، به فراخور مسائل سیاسی و حتی انتخاباتی انجام می شود و آن را یک آفت برای محیط دانشگاه عنوان می کنند.

,

گرچه برخی از این برنامه ها توسط تشکل های دانشجویی برگزار می شود اما واقعیت است که خط دهی در برگزاری این جلسات بیشتر رنگ و بوی سیاسی را به اذهان متبادر می کند.

,

روز گذشته نیز دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه میزبان محمد اشرفی اصفهانی بود.

,

بسیاری از اصلاح طلبان استان کرمانشاه معتقد بودند او در ایام انتخابات ریاست جمهوری فعالیت چندان چشمگیری در کرمانشاه برای دکتر روحانی نداشته است و به همین دلیل گلایه هایی را از وی در برخی از محافل ابراز می کردند.

,

اصفهانی بعد از این گلایه ها و البته بعد از انتخابات سعی کرد رفت و آمدهای خود به دفتر هاشمی رفسنجانی را به نزدیکی خود به رئیس جمهور تعبیر کند و حتی در یکی از مسافرت های هر از چندگاه خود به کرمانشاه بعد از پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات، خود را نماینده ویژه رئیس جمهور معرفی کرد.

,

بعدها مشخص شد اشرفی اصفهانی هیچگاه نماینده ویژه روحانی نبوده است. خود او هم هرگز حکم، ابلاغ یا پیامی که دکتر روحانی به وی نمایندگی داده باشد را عرضه نکرد.

,

(برای خواندن مطالب مربوط به ادعاهای عجیب اصفهانی اینجا، اینجا و اینجا کلیک کنید)

, اینجا, اینجا , اینجا ,

مسئله ای که در سخنرانی او در دانشگاه آزاد هم مورد سوال و اعتراض برخی از دانشجویان قرار گرفت و او هم تلویحا اعتراف کرد که نمایندگی ای از طرف رئیس جمهور نداشته است.

,

او گفت که الان خبر دارید چه کاره شده ام؟ بخور بخور ها زیر دست من است. او این روزها در گروهی به نام رسیدگی به تخلفات دولت گذشته که از طرف دولت جدید تشکیل شده است عضو می باشد.

,

آقای شهیدی مرا به کرمانشاه فرستاد

, آقای شهیدی مرا به کرمانشاه فرستاد,

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا اعلام کردید نماینده ویژه رئیس جمهور برای تقدیر از مردم کرمانشاه هستید بدون اینکه پاسخ واضحی بدهد گفت: من نیازی ندارم که تحت لوای آقای روحانی مطرح شوم! من بارها در مصاحبه هایم پیش بینی کردم که اگر هاشمی نباشد روحانی رئیس جمهور می شود.

,

اشرفی اصفهانی همچنین بدون اشاره به اینکه ساماندهی روحانیون غرب تهران برای انتخابات چه ارتباطی به نمایندگی از طرف رئیس جمهور آن هم با قید ویژه برای تقدیر از مردم دارد گفت: من مسئولیت ساماندهی روحانیون را برای انتخابات از طرف رئیس جمهور داشته ام!!

,

در نهایت وی با اذعان به اینکه نماینده ویژه رئیس جمهور نبوده است، گفت: من هیچ گاه نگفتم نماینده ویژه ام. آقای شهیدی به من گفت برو و از کرمانشاه تقدیر کن! نه در ایلام گفتم نماینده ویژه ام نه در کرمانشاه.

,

وی البته اشاره ای نکرد که سرنوشت چند ده نامه ای که از سوی فعالان ستاد روحانی در کرمانشاه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور با خود به تهران برده است چه شد؟

,

بخور بخور ها زیر دست من است

, بخور بخور ها زیر دست من است,

اصفهانی همچنین در این سخنرانی در ادعایی دیگر مدعی شد پرونده آنچه که "بخور بخورها" می خواند زیر دست اوست.

,

اشرفی اصفهانی گفت: می دانید من چه کاره شدم؟ بخور بخور ها دست من است!!! اگر الان این مشکلات گریبانگیر کشور شده از جانب هشت سال دولت نابخرد احمدی نژاد بود و اکنون نیز پرونده های بخور بخور این هشت سال زیر دست من است و بنده در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات دولت آقای احمدی نژاد هستم و این پرونده ها زیر دست من است.

,

, ,

وی با اشاره به مصاحبه خود در روزنامه ها در رابطه با این تخلفات گفت: تا کنون هفتصد پرونده از بخور بخور ها و حیف میل ها به ما رسیده که سه هزار میلیارد چیزی نیست و ما تخلفات کمتر و بیشتر در این پرونده ها داریم و ما پرونده های بخور بخور نماینده های مجلس را هم در بین این ها داریم، نمایندگانی که اکنون در مجلس هستند و دائما پیش ما می آیند تا بتوانند به یک شکلی برای دور بعد رای بیاوند که این اتاق نمی افتد مگر اینکه رای بخرند که البته در مملکت ما به راحتی رای میخرند.

,

اصفهانی با تاکید بر خرید رای و قاضی و وکیل در کشور اظهار داشت: در کشور ما قاضی و وکیل را می خرند و رای دادگاه ها را به راحتی عوض میکنند.

,

در این جلسه که با عنوان رابطه متقابل حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه برگزار شده بود، پس از اظهار نظرهای اشرفی اصفهانی در خصوص آنچکه تخلفات گسترده در دولت قبل خواند، یکی از دانشجویان در خصوص پرونده مهدی هاشمی و اتهامات اقتصادی وی از اشرفی اصفهانی سوال کرد که چرا در این باره سخنی نمی گوید و آیا بخور بخور های ایشان هم دست شماست؟.

,

پرونده مهدی هاشمی بازی سیاسی است و تبرئه می شود/ در سفر پدرش به کرمانشاه آمد و در خیابان راه رفت

, پرونده مهدی هاشمی بازی سیاسی است و تبرئه می شود/ در سفر پدرش به کرمانشاه آمد و در خیابان راه رفت,

وی در پاسخ اظهار داشت: پرونده مهدی هاشمی اصلا اقتصادی نیست و کاملا بازی سیاسی است. من با وکیل او صحبت کردم و او به زودی تبرئه خواهد شد. دیدید که در سفر به کرمانشاه هم آمد و در خیابان راه رفت!!

,

اصفهانی تأکید کرد: من سیاست مدار کهنه کاری هستم و اعلام می کنم که هرچه در مورد مهدی هاشمی می گویند همه اش باطل است.

,

وی بدون توجه به اینکه خودش در حال بیان مباحثی در حد شنیده هاست گفت: هرچه شنیدید و ندیده اید به قول ما طلبه ها به دیوار بکوبید.

,

اصفهانی در اظهار نظر جالب دیگر خود بدون اشاره به اینکه چه اختیاری در زمینه حکام  انفصال از خدمت مدیران به دلیل تخلفات احتمالی دارد گفت: یکی از مدیران که باید سی سال منفصل از خدمت می شد اخیرا 10 سال انفصال از خدمت شده و این مدیر دائما الان پیش من می آید که این ده سال را بکنید پنج سال!!

,

آقای مطهری گفت که احمدی نژاد مردم را عصبانی کرد!

, آقای مطهری گفت که احمدی نژاد مردم را عصبانی کرد!,

اشرفی اصفهانی در خصوص عملکرد دولت گذشته اظهار داشت: داستان هشت سال گذشته همان طور که میدانید این بود که آقای احمدی نژاد تمام زیر بنا های کشور را در هم کوبید.

,

این سخنان اشرفی اصفهانی با اعتراض برخی از دانشجویان و تذکر نگاه عادلانه و پرهیز از مطلق گویی مواجه شد.

,

سوال یک دانشجو نیز که نظر اشرفی اصفهانی در خصوص فتنه سال 88 را جویا شده بود با ذکر مجری مبنی بر ینکه دیگر فرصتی برای سوال نیست قطع شد.

,

اصفهانی در  با اعلام اینکه من در پاسخ به سوالات کم نمیاورم تصریح کرد: آقای مطهری!  گفته اند که در مناظرات آقای موسوی و آقای احمدی نژاد، آقای احمدی نژاد مردم را عصبانی کرد و مردم ریختند در خیابان ها و بعد هم عده ای گفتند رای من کو و بعد هم عده ای شلوغ کردند و سطل زباله ای آتش زدند!

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه