اخبار داغ

امیر سیاری اعلام کرد:

رونمایی از 6 ناو موشک‌انداز و الحاق 3 بالگرد ضدزیردریایی و سطحی در 10 آذر

رونمایی از 6 ناو موشک‌انداز و الحاق 3 بالگرد ضدزیردریایی و سطحی در 10 آذر
فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی 6 ناو موشک‌انداز و الحاق 3 بالگرد ضد زیردریایی و سطحی و یک هواناو به این نیرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ما تا مدار 10 درجه حضور پیدا کرده‌ایم و تمام تحرکات را رصد و مرزها را کنترل می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

سیاری تأکید کرد: تا امروز نزدیک 2 هزار کشتی را اسکورت کرده و 150 مورد درگیری شدید داشته‌ایم که در این راستا 22 کشتی خارجی را نجات داده‌ایم.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در اواخر آذرماه گفت: این رزمایش را از مدار 10 درجه شروع می‌کنیم و آن را توسعه داده‌ایم. همچنین در این رزمایش پدافند هوایی، نیروی هوایی ارتش، بسیج و سپاه نیز حضور دارند.

,

سیاری با اشاره به حضور ناوگروه‌های چینی و روسی در سواحل ایران اظهار داشت: وقتی ما با این ناوگروه‌ها تمرین مشترک انجام می‌دهیم یعنی باید هم‌وزن و ویژگی‌های مشترکی داشته باشیم. لذا آنها نیروی دریایی ما را قبول دارند و توانمندی ما را در شمال اقیانوس هند پذیرفته‌اند و حاضرند رزمایش‌های بزرگتری را با ما انجام دهند.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: در روز دهم آذر ماه در بندرعباس 6 فروند از ناوهایی که مجهز به سامانه‌های موشکی سطح به سطح برد کوتاه، متوسط و بلند شده‌اند، رونمایی خواهد شد.

,

وی افزود: همچنین در این روز 2 فروند بالگرد ضد زیردریایی و یک فروند بالگرد ضد سطحی که تعمیر اساسی شده است به نیروی دریایی الحاق می‌شود. از طرفی یک فروند هواناو نیز به یگان نیروی دریایی خواهد پیوست.

,

سیاری در پایان اظهار داشت: ما باید ساخت ناوشکن‌های مناسب برای حضور در اقیانوس‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه