اخبار داغ

سرهنگ کامرانی صالح مطرح کرد

باج خواهی 1000 سکه ای آدم ربایان با اقدام پلیس ناکام ماند/ رهایی کودک 13 ساله در کمتر از 40 ساعت

باج خواهی 1000 سکه ای آدم ربایان با اقدام پلیس ناکام ماند/ رهایی کودک 13 ساله در کمتر از 40 ساعت
فرمانده انتظامی البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ی استان از دستگیری آدم ربایان میلیاردی و آزادسازی کودک 13 ساله در یک عملیات ویژه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کرج رسا، صبح امروز (پنج شنبه) سرهنگ کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز در ابتدای نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: هفته ی بسیج یادآور رشادت ها و مجاهدت های مردانی است که نامشان در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید که امیدواریم مسئولین هم با سرلوحه قرار دادن “تفکر بسیجی” در امر خدمتگذاری به مردم و جامعه وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کرج رسا, تفکر بسیجی,

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست، به تشریح جزئیات دستگیری دو آدم ربا و رهایی پسربچه ی 13 ساله پرداخت و افزود: اول آذر ماه سالجاری گزارشی مبنی بر آدم ربایی از طریق سامانه ی 110 اعلام شد که طی آن دو نفر با یک دستگاه خودروی پراید مبادرت به ربودن یک دانش آموز 13 ساله می نمایند.

,

سرهنگ کامرانی صالح گفت: پس از حضور عوامل انتظامی در صحنه ی حادثه مشخص شد که این دانش آموز پس از تعطیلی مدرسه در حال عزیمت به منزل بوده که این دو فرد (آدم ربا) با توجه به شناخت قبلی از مسیر رفت و آمد، اقدام به ربایش وی می کنند.

,

 

,

7

, 7,

 

,

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در روز حادثه، والدین این دانش آموز در مشهد حضور داشته اند که آدم ربایان ضمن تماس با پدر خانواده در ازای آزادی پسر بچه 13 ساله، 1000 عدد سکه ی بهار آزادی مطالبه می نمایند.

,

این مقام مسئول گفت: ربایندگان برای گم کردن ردشان، چندین بار اقدام به تغییر مکان نمودند که در نهایت مشخص شد پسر بچه را به یکی از شهرهای شمال انتقال داده اند.

,

 

,

14

, 14,

وی افزود: با توجه به تحقیقات پلیس، تیم عملیاتی با نیابت قضایی به استان گیلان اعزام گردید و ضمن انجام اقدامات عملیاتی فشرده در قالب چندین تیم محل اختفای ربایندگان شناسایی شد و نهایتا در یک پست ایست بازرسی در شهرستان منجیل خودروی آدم ربایان متوقف شد و آدم ربایان دستگیر شدند و توانستیم در کمتر از 40 ساعت پسر بچه 13 ساله در سلامت کامل به کانون خانواده اش باز گردانیم.

,

توصیه های رئیس پلیس استان البرز به خانواده ها

, توصیه های رئیس پلیس استان البرز به خانواده ها, توصیه های رئیس پلیس استان البرز به خانواده ها,

سرهنگ کامرانی صالح در بخشی دیگری از سخنانش گفت: والدین با رعایت نکاتی هر چند ساده از قبیل عدم اعتماد به اشخاص بیگانه در جابه جایی فرزندانشان از مدارس می توانند امنیت خود و خانواده ی خویش را تضمین نمایند.

,

 

,

انهدام باند 5 نفره ی سازقان لوازم خودرو

, انهدام باند 5 نفره ی سازقان لوازم خودرو, انهدام باند 5 نفره ی سازقان لوازم خودرو,

سرهنگ کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 17 مهرویلا در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 5 نفر راکب دو دستگاه موتور سیکلت مظنون شدند که در این ارتباط بلافاصله دستور ایست صادر شد اما به علت بی توجهی موتورسیکلت سواران به دستور ایست پلیس به ناچار به تعقیب آنها پرداختند که در نهایت در یکی از خیابانهای اصلی کرج یکی از موتور سیکلت ها با یک دستگاه خودرو پژو تصادف و متوقف شد، اما 3 نفر راکب مورسیکلت سوار دیگر موفق به فرار از صحنه شدند.

,

 

,

8

, 8,

وی گفت: پس از تشکیل پرونده و انتقال متهمان به پلیس اگاهی در ابتدا با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی سیستم های ثبت شناسه مجرمان هویت واقعی متهمان متواری را شناسایی و مشخص شد که این 5 نفر از سارقان سابقه دار داخل خودرو و ساکن منطقه اسلام آباد می باشند.

,

در ادامه اقدامات فنی گسترده ای در جهت شناسایی مخفیگاه متهمان متواری انجام شد که در نهایت محل اختفای دو نفر از متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ عملیاتی هر دو متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

,

سرهنگ کامرانی صالح گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تکمیلی اعلام کردند که همدستشان بنام «س» به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده است.

,

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: ماموران بلافاصله در صدد بررسی صحت و سقم موضوع فرار وی به منطقه شمال کشور بودند که مشخص شد، متهم نامبرده پس از وقوع حادثه چند روزی را به شمال کشور متواری شده است امادر حال حاضر بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال بازگشت به کرج می باشد.

,

ماموران با هماهنگی مقام قضائی و ایجاد ایست و بازرسی در حوالی پاسگاه نساء در جاده چالوس و کنترل خودروهای عبوری، خودروی حامل متهم را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن خودرو به صورت نامحسوس در نهایت در یک عملیات ضربتی و سلب هرگونه عکس العمل از وی، نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منقل شد.

,

در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد که نامبردگان دارای سوابق متعدد سرقت داخل خودرو و زورگیری می باشند.

,

سرهنگ کامرانی صالح افزود: با توجه به سوابق متعدد متهمان در خصوص فعالیت آنها در زمینه سرقت های داخل خودرو و تحقیقات نامحسوس از اهالی محل در خصوص فعالیت آنها در زمینه سرقت متهمان، با توجه به مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اعتراف کردند که حدود 6 ماهی است که با تشکیل یک باند در محدوده رسالت (عظیمیه)، جهانشهر، حصارک، مهرویلا، شاهین ویلا و باغستان به سرقت های های متعدد داخل خودرو می پردازند.

,

 

,

11

, 11,

متهمان در خصوص شیوه و شگرد سرفت ها اقرار کردند که با موتور سیکلت در ساعت 9 صبح الی 14 بعد از ظهر در محل های مورد اشاره تردد کرده و با استفاده از اهرم اقدام به باز کردن درب، کج کردن درب خودرو و شکستن شیشه خودرو هایی مانند پژو و پراید کرده و با سرقت تجهیزات داخل خودرو از محل متواری می شدند.

,

با توجه به اعترافات متهمان و شیوه و شگرد مورد استفاده آنها در سرقت، صحنه های سرقت مورد باز سازی قرار گرفت که در نهایت ماموران موفق به شناسایی و کشف 302 فقره پرونده سرقت داخل خودرو از مناطق مورد سرقت شدند.

,

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که این افراد در شهرستان های استان تهران نیز مرتکب یک فقره زورگیری و سرقت به عنف شده اند که شاکی آن نیز شناسایی و به شکایت وی رسیدگی شد.

,

در نهایت 5 نفر از اعضای باند به اتهام ارتکاب به 302 فقره سرقت داخل خودروو یک فقره سرقت به عنف خودرو روانه زندان شدند.

,

وی در ادامه ی این نشست خبری گفت: باند چهار نفره ای هم که اقدام به کیف قاپی از شهروندان علی الخصوص بانوان در محلات خلوت و کم تردد و با استفاده از انواع خودرو ها نیز با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه